کد خبر : 1590850 | 22 بهمن 1397 ساعت 15:58 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

جادوگر و رفقا به دنبال راه فرار از قعرنشینی (عکس)

سرمربی سپیدرود و دستیارانش حالا فشار بیشتری نسبت به فصل گذشته تجربه کرده و خطر سقوط را با جان و دل احساس می‌کنند.

به گزارش “ورزش سه” علی کریمی باز هم مقابل امیر قلعه‌نویی و تیمش شکست سنگین و مشابهی را تجربه کرد. ژنرال در لیگ هفدهم هم در اصفهان و با ذوب‌آهن سپیدرود را با ۳ گل شکست داد تا جادوگر مقابل استادش سرافکنده باشد.


بی شک اگر اشتباهات فر‌دی نبود سپیدرودی‌ها در این مسابقه شکست سنگین را تجربه نمی‌کردند و می‌توانستند حداقل با یک تساوی اصفهان را ترک کنند.


حالا تیم تحت هدایت کریمی رده یکی مانده به آخر را در اختیار دارد و بدترین خط حمله و خط دفاع را به نام خود کرده است. شرایط برای علی کریمی در ادامه سخت‌تر هم خواهد شد. آن‌ها هفته آینده در رشت میزبان ماشین‌سازی تبریز هستند که به خوبی دفاع کردن را یادگرفته و با ارائه نمایشی حساب شده به دنبال برد می‌رود. به خصوص حالا که با دو برد پیاپی صدرنشین دور برگشت لیگ برتر است. شاگردان کریمی سپس در مشهد برابر پدیده قرار می‌گیرند و با توجه به شرایط موجود کار سختی برای امتیاز گیری خواهند داشت.


اما بعد از دو بازی نوبت به دربی پایین جدولی‌ها می‌رسد و سپیدرود می‌تواند با شکست استقلال خوزستان در خانه استارت برد‌هایش را دوباره بزند و امیدوار به ادامه راه باشد. راهی که نسبت به سال گذشته پر چالش‌تر و خطرناک است و باید دید چه سرنوشتی رقم می‌خورد.

 

1381108

دیدگاه‌ها