کد خبر : 1590909 | 22 بهمن 1397 ساعت 20:01 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوچسکو ازهدایت تیم ملی ترکیه برکنارشد

میرچا لوچسکو سرمربی تیم ملی ترکیه پس از تایید فدراسیون فوتبال این کشور از هدایت این تیم بر کنارشد.

به گزارش "ورزش سه"،  در نهایت پس از گمانه زنی های بسیار فدراسیون فوتبال ترکیه به صورت رسمی خبر اخراج و قطع همکاری با میرچا لوچسکو سر مربی تیم ملی را تایید کرد.


بر این اساس مربی رومانیایی که ساعاتی پیش رسانه‌های ترکیه خبر اخراج وی را منتشر کرده بودند، از سمت خود به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد.
تیم فوتبال ترکیه بعد ازدرخشش در جام جهانی 2022 و کسب مقام سوم جهان هرگز نتوانست روزهای خوبش را تکرار کند .


گفته می‌شود گونش مربی نامدار بشیکتاش که در سال 2002 در جام جهانی به همراه ترک ها عنوان سومی جهان را کسب کرد، گزینه اصلی مربیگری تیم ملی ترکیه است.
در خبر فدارسیون فوتبال ترکیه با اشاره به بازیهای جام ملت‌های پیش‌رو و جام جهانی و با در نظر گرفتن نظر اعضای هیات مدیره تصمیم به برکناری و فسخ  قرارداد لوچسکو دیده می‌شود.


وی از سال 1979 تا به حال هدایت 14 تیم در عرصه های باشگاهی و ملی را بر عهده داشته است. او در بهترین برهه مربی گری خودش در باشگاه شاختار دونسک و زنیت  توانست بازیکنان بزرگی را  به فوتبال اروپا معرفی کند.


تیم ملی ترکیه با هدایت این مربی در ۴ بازی گذشته متحمل دو شکست و دو تساوی شد و در سال ۲۰۱۹ نیز باید در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ با تیم های آلبانی، مولداوی، فرانسه، ایسلند و آندورا رقابت کنند. این تیم ستاره های زیادی از جمله توسان، اونال، چنگیز اوندر و مهمت توپال دارد که امیدوارند بتوانند به جام ملت های اروپا صعود کنند.

 

1381219

دیدگاه‌ها