کد خبر : 1591052 | 23 بهمن 1397 ساعت 13:51 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

هدف ماشین و تراکتور سرمایه گذاری اجتماعی است

خالقی فر:هیچ شهری مثل تبریز نیست

رضا خالقی فر مهاجم تیم ماشین سازی تبریز می گوید در تبریز هواداران هر دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی تیم مقابل را دوست دارند.

خالقی فر:هیچ شهری مثل تبریز نیست

به گزارش "ورزش سه"، رضا خالقی فر در دو سه فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیم ماشین سازی و گسترش فولاد داشته و توانسته به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل شود. او در گفتگو با خبرنگار ما راجع به دو پیروزی اخیر این تیم مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت گفت: ما شرایطمان در حال حاضر خداراشکر خیلی خوب است و دوست داریم این شرایط را ادامه دهیم و برای اینکه در این شرایط خوب باقی بمانیم میجنگیم و تلاشمان برای این است که در بازی با سپیدرود مغرور نشویم و بازی همیشگی مان را انجام دهیم و نتیجه ی خوبی بگیریم.

 

او درباره بازی آینده مقابل سپیدرود که تیم قعرجدولی است، اظهار داشت: ببینید در فوتبال ایران اختلاف سطح آنچنانی ای نداریم که بخواهیم بگوییم چون سپیدرود ته جدول است، ما وسط جدول و یا سپاهان بالای جدول است با هم اختلاف سطح داریم در لیگ ایران هر تیمی که کمتر اشتباه کند موفق تر است و سپیدرود هم تیم خوبی است بازیکنان خوبی دارد، مربی بسیار بزرگی دارد و ما بازی سختی داریم به خصوص که قرار است در چمن مصنوعی بازی کنیم با این حال ما برای برد میرویم و با تمام وجود میرویم که ببریم حتی برای مساوی هم نمیرویم و انشالله بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

 

خالقی فر درباره ناکامی مهاجمان ماشین سازی در گلزنی هم گفت: درست است که مهاجمان گل نزدند اما در این دو سه بازی تلاششان را کردند و به نظر من تیمی که میخواهد موفق باشد فقط مهاجمان نباید گل بزنند، بلکه تمام پست ها باید گل بزنند، هافبک باید گلزنی کند مدافع باید گل بزند و... که خدا را شکر در تیم ما این اتفاق میفتد. ما هافبک هایمان گل زده اند مدافعان هم گل زده اند مهاجمانمان گل هایشان را زده اند؛ منظورم این است که تمام پست ها گلزنی کرده اند و این یکی از عوامل موفقیت تیم است.

 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره حواشی اخیر برای این تیم هم تصریح کرد: همیشه حواشی وجود دارد و همه سالها بوده. وقتی یک اتفاقی میفتد بعضی از دوستان که حالا نمیدانم از کجا نشات میگیرد تیم را وارد حواشی میکنند تا تیم نتیجه نگیرد و این طبیعی است. وقتی یک تیم خوب عمل میکند و در حال نتیجه گرفتن است طبیعی است که افرادی دوست نداشته باشند آن تیم نتیجه بگیرد و من میگویم که هواداران باید خیلی باهوش باشند که وارد حاشیه نشوند و فقط تیم را تشویق کنند تا پرسپولیس باز هم نتیجه ی خوبی بگیرد.

 

وی که پیش تر از لیدرهای پرسپولیس انتقاداتی تند انجام داده بود، در این باره اضافه کرد: همه ی لیدرها اینگونه نیستند  اما برخی دیگر نیز هستند که شیطنت میکنند و هواداران باهوش اند و متوجه میشوند که دارند پیگیری میکنند و باید همه ی هواداران و بازیکنان و کادر فنی و حتی رسانه ها وارد حواشی نشوند و فقط به بازی و.تبال بپردازند تا مردم لذت ببرند. الان ما هم که در تبریز بازی میکنین تمام تلاشمان این است که مردم تبریز را خوشحال کنیم و بازیکنان پرسپولیس هم تفاوتی ندارند و هوادار هم نباید دنبال این حواشی برود چه پرسپولیس چه ماشین سازی.

 

خالقی فر همچنین به وضعیت مالی و مدیریتی ماشین سازی اشاره کرد و گفت: ما صحبتی که با اقای زنوزی داشتیم ایشان گفتند که هدف اصلی ما سرمایه گذاری اجتماعی است و این خیلی خوب است که یک مالک همچین صحبتی میکند آن هم در این شرایط بد اقتصادی از جیب خرج میکند و نگاهش اینگونه است و ما نیز تلاشمان این است که به هدف اقای زنوزی برسیم.

 

وی افزود: خدا را شکر شرایط بسیار ایده آل است و اقای زنوزی شرایط خوبی را در تبریز به وجود اورده چه تراکتور چه ماشین سازی و یه هیجان خاصی به مردم تبریز داده که دوباره به ورزشگاه بیایند. هم هوادارای ماشین میروند تراکتور را تشویق میکنند و هم هواداران تراکتور میروند ماشین سازی را تشویق میکنند و در هیچ شهر دیگری که دو تیم دارند این شرایط وجود ندارد که هوادران تیم مقابل بروند آن تیم را تشویق کنند و ما از اقای زنوزی تشکر میکنیم که هیچ فرقی بین ما و تراکتور نگذاشته اند.

دیدگاه‌ها