کد خبر : 1591199 | 23 بهمن 1397 ساعت 22:56 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: تیمی که ۱۸ ماه نباخته بود را بردیم

سرمربی ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد با برتری مقابل تیم شکست‌ناپذیر الکویت، بتواند روزهای خوبی برای هواداران ذوب رقم بزنند.

منصوریان: تیمی که ۱۸ ماه نباخته بود را بردیم

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار برابر الکویت کویت، با بیان اینکه بازی سنگینی را برگزار کردیم، گفت: می‌دانستیم بازی دشواری داریم؛ برخی فکر می‌کردند الکویت همانند تیم ملی کشورش سرحال نباشد، اما جزو تیم‌های خوب عربی بود؛ آنها به خوبی روی ارسال از جناحین کار کردند؛ از همه عوامل تیمم تشکر می‌کنم که کمک کردند تا استقامت خودمان را از دست ندهیم؛ ما تیمی را شکست دادیم که در ۱۸ ماه گذشته نباخته بود.


او ادامه داد: این برد را به تمام مردم خوب استان اصفهان و به خصوص کارگران زحمتکش ذوب‌آهن تقدیم می‌کنیم؛ امروز احساس نکردیم مهمان هستیم و یار دوازدهم را کنار خودمان داشتیم؛ وقتی پیروز می‌شویم، همه بردیم و وقتی شکست می‌خوریم، همه تیم می‌بازند.

 

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه لازم بود از این مرحله عبور کنیم، ابراز کرد: این بازی یک نقطه عطف برای ما بود؛ یک ۹۰ دقیقه سخت در قطر داریم؛ با توجه به اینکه قطر قهرمان آسیا شده، باید در خاک این کشور استقامت کنیم و بازیکنان از پرچمی که در سمت راست پیراهن تیم وجود دارد، دفاع کنند.

 

منصوریان با تاکید بر اینکه امروز نتیجه مهم‌تر از کیفیت بازی بود، عنوان کرد: بازیکنانم خوب کار کردند و نوسان کمی داشتند؛ وقتی در حمله بودیم، مراقب سه بازیکن هجومی الکویت هم بودیم؛ ما با بازیکنی به نتیجه رسیدیم که تنها خرید خارجی ما بود؛ امروز فشار یک بازی دشوار از روی دوش ما برداشته شد؛ باید تلاش کنیم ذوب‌آهن متفاوتی را ببینیم؛ ذوب‌آهن بعد از استقلال و پاس، از تیم‌های با اعتبار آسیا است که زیاد روی آن تبلیغ نشده است؛ در مجموع این اتفاقات دست به دست هم می‌دهد تا ذوب‌آهن متفاوتی را ببینید.

 

او اضافه کرد: اگر بتوانیم از بازی با الغرافه قطر عبور کنیم، نوید روزهای خوبی را به هواداران می‌دهم؛ بازی با الغرافه نقطه عطف بزرگی برای تیم ما است.

 

سرمربی ذوب‌آهن یادآور شد: به جرات می‌گویم توقعاتم از قاسم حدادی‌فر برآورده شد؛ بازیکن بزرگ باید در بازی‌های بزرگ خودش را نشان دهد؛ به او گفتم که با توجه به فشاری که روی دوش تیم است، تجربه تو در سال‌های گذشته برگ برنده ما است؛ او سورپرایز هم نکرد؛ او یک مدیر خوب است؛ به جز قاسم حدادی‌فر بقیه بازیکنان هم شرایط را درک کردند؛ همه تیم به یک اندازه از وضعیت تیم مطلع بودند و همه در نقش ستاره ظاهر شدند؛ تمام تیم نگران بودند که در ۷-۶ دقیقه پایانی چه اتفاقی می‌افتد؛ وقتی می‌خواهید تیم را سربلند کنید، باید تیم از نظر روحی بلند شود. این بازی نشان داد که می‌توانیم امیدوار باشیم.

 

منصوریان با تشکر از سرمربی سپاهان برای حمایت از تیمش عنوان کرد: از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم؛ وقتی دیروز پیام حضور او در ورزشگاه را شنیدم، خیلی خوشحال شدم. اینجا یک تفاوت با تهران وجود دارد، وقتی به کمک نیاز دارید دیگر رنگ زرد و سبز را کنار می‌گذارند؛ از او تشکر می‌کنم. ذوب‌آهن تیم سابق خودش بود؛ این تیم به خاطر زحمات سال‌های گذشته او به اینجا رسیده است؛ من شاگرد او بودم.

 

او ادامه داد: از هواداران فوتبال اصفهان هم تشکر می‌کنم؛ هنوز خیلی کار داریم تا بتوانیم به ذوب آهن مطلوب برسیم؛ روزی که برای بازی ذوب‌آهن با الهلال از تیم ملی به اینجا آمدیم، خیلی‌ها بیرون از ورزشگاه ماندند؛ باید نتایج‌مان را درست کنیم که دوباره این اتفاق بیافتد.

 

دیدگاه‌ها