کد خبر : 1591311 | 24 بهمن 1397 ساعت 12:45 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

خودم هم متوجه نشدم چطور به صورت او برخورد کردم

نورمحمدی: از رحمان احمدی عذر می‌خواهم

مدافع پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد تیمش در حضور هواداران بتواند نساجی را شکست دهد و یک برد دلچسب به دست بیاورد.

حامد نورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: واقعیت این است بازی روز گذشته کیفیت بالایی نداشت که دلیل اصلی این مساله کیفیت بد زمین مسجدسلیمان بود. فوتبال تیم ما بیشتر روی زمین است اما در این زمین نمی توانستیم کارهای تاکتیکی و تمرین شده مان را انجام دهیم. با این حال وقتی از حریف عقب افتادیم فشار زیادی آوردیم و موقعیت هایی هم داشتیم که خوشبختانه توانستیم گل تساوی را بزنیم. البته اگر دقت می کردیم گل های بیشتری نیز به ثمر می رساندیم و حتی می توانستیم برنده از زمین خارج شویم، اما قسمت این بود بازی مساوی شود.


مدافع پارس جنوبی درباره برخوردی که با رحمان احمدی داشت و منجر به مصدومیت شدید این دروازه بان شد، بیان کرد: واقعیت این است که خودم هم متوجه نشدم چطور استوکم به صورت رحمان خورد. فکر می کنم هردوی ما بر سر دفع یک توپ تلاش کردیم که آن اتفاق تلخ افتاد. واقعا از این موضوع ناراحتم و نمی دانم باید چه بگویم. شب گذشته از رحمان احمدی حضوری عذرخواهی کردم و الان هم یکبار دیگر معذرت می خواهم. امیدوارم هرچه سریع تر سلامتی اش را به دست بیاورد و شاهد درخشش دوباره اش در ترکیب تیم باشیم.

 

1381655


وی ادامه داد: جا دارد از رحمان احمدی تشکر ویژه ای داشته باشیم. او دیروز از خودگذشتگی کرد و در زمین ماند. رحمان با آن شرایط بد جسمی که داشت برای اینکه یک تعویض تیم به دلیل مصدومیت از بین نرود، در زمین ماند تا دست کادرفنی باز باشد. همین اتفاق هم باعث شد آقای تارتار بتواند فرزاد حاتمی را به زمین بیاورد و در نهایت گل تساوی را زدیم. احمدی کار بزرگی کرد که باید مورد تقدیر قرار بگیرد.


نورمحمدی درباره دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: بازی سختی با نساجی داریم. این تیم از زمانی که آقای جلالی هدایتش را برعهده گرفته، سبک بازی اش تغییر کرده و نتایج خوبی هم گرفته است. با این حال ما نیز در خانه خودمان بازی می کنیم و باید 3 امتیاز را به دست بیاوریم. تمام هدفمان پیروزی در این بازی است و امیدوارم هواداران هم مثل همیشه در جم حمایت مان کنند تا بتوانیم با یک برد دلچسب آن ها را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها