کد خبر : 1591417 | 24 بهمن 1397 ساعت 19:21 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی زاده: از گل زدن سیر نمی شوم

مهاجم تازه به خدمت گرفته نفت درعین حال که معتقد است داورمی توانست یک پنالتی برای این تیم بگیرد ترجیح داد تا در باره مشکلات مالی صحبتی انجام ندهد تا بزرگان تیم به این مسائل بپردازند.

هاشمی زاده: از گل زدن سیر نمی شوم

 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس دو تیم نفت مسجد سلیمان و پارس جم جنوبی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید . این در حالی بود که اولین گل این دیدار در دقیقه 60  توسط هیثم هاشمی زاده بازیکن تازه به خدمت گرفته نفت MIS   به ثمر رسیده .اما این تیم  پس از این گل به لاک دفاعی فرو رفت تا اینکه در دقیق 94 فرزاد حاتمی گل تساوی پارس جنوبی را وارد دروازه حبیب فرعباسی کرد.


با زننده تک گل نفت MIS  صحبت کردیم که به شرح زیر است:


هیثم هاشمی زاده زننده تک گل نفت، ابتدا در خصوص خودش گفت: من فوتبالم را در استقلال خوزستان آغاز کردم و آن فصلی که این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ شد در لیست این تیم حضور داشتم  اما چون آن زمان تنها 16 سال بیشتر نداشتم به من بازی نرسید .ولی در همان سال آقای گل لیگ جوانان شدم .


وی در ادامه افزود:« پس از آن به باشگاه فولاد خوزستان رفتم و به مدت سه فصل در این تیم بازی کردم . در آخرین فصل حضورم توانستم عنوان آقای گل لیگ امید های کشور را به دست بیاورم . در حال حاضر   هم به طور قرضی به تیم نفت مسجد سلیمان پیوستم.»


 هاشمی زاده دراولین حضورش در نفت مسجد سلیمان موفق شد گل اولش را به ثمر برساند.
او در همین خصوص گفت:« زمانی که توپ به من رسید وقتی دیدم دروازه‌بان از دروازه خارج شده است ترجیح دادم به جای این که با توپ حرکت کنم  ضربه را به سمت دروازه بزنم  که خدا را شکر توپ تبدیل به گل شد . امیدوارم که ازاین به بعد هم بتوانم باز هم گلزنی کنم   تا دل هواداران خونگرم این تیم را خوش کنم چون از زدن گل سیر نمی شوم .»


وی در باره 8 دقیقه اوقات تلف شده و نحوه عملکرد داوری نیز اظهار داشت:« از نظرمن این بازی خیلی بیشتر از 8 دقیقه وقت تلف شده داشت و داور می توانست حتی بیشتر هم وقت تلف شده اعلام کند. البته داور می توانست پنالتی را که روی محمد شاد کام انجام شد را بگیرد  اما در عین تعجب از این خطا عبور کرد.»


او در باره مشکلات مالی که در این تیم وجود دارد نیز گفت:« به هر حال مشکلات مالی همه جا وجود دارد و تنها مختص به تیم ما نیست من خودم تنها 28 درصد از قرار دادم را دریافت کردم. اما امیدوارم این مشکلات بالاخره به پایان برسد و بهتر است من صحبتی انجام ندهم و بزرگان تیم دراین زمینه ورود کنند بهتر است .


وی در خاتمه با تشکر از کسانی که در این راه به او کمک کرده اند اضافه کرد:« جا دارد از آقایان نادران، نوروزی،حشمتی و همچنین سیروس پورموسوی که اعتماد زیادی  به من کرده است تشکر  کنم.»

دیدگاه‌ها