کد خبر : 1591526 | 25 بهمن 1397 ساعت 11:32 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشریات ایتالیا: ایکاردی رفتنی شد (عکس)

نشریات امروز ایتالیا به موضوع کنار گذاشتن مائورو ایکاردی، کاپیتان اینترمیلان از فهرست این تیم پرداخته اند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اعلام شد که باشگاه اینتر، بازوبند کاپیتانی را از مائورو ایکاردی، مهاجم جوان خود گرفته و وظیفه کاپیتانی را به سمیر هندانوویچ، گلر با تجربه تیم سپرده است. ساعتی بعد اعلام شد که ایکاردی حتی از فهرست اینتر نیز خط خورده است که علت آن، صحبت های همسر جنجالی او در یک برنامه تلویزیونی است. در حقیقت واندا ایکاردی هر هفته در این برنامه شرکت می‌کند و صحبت‌های جنجالی علیه اینتر مطرح می‌‌کند که این بار با واکنش تند باشگاه روبرو شده است.

 

1381941

نشریه گاتزتا دلو اسپورت با تیتر " سقوط یافته" به موضوع کنار گذاشتن ایکاردی از اینتر پرداخته است.گاتزتا مدعی شده که موضوع ایکاردی – اینتر با شکست کامل روبرو شده است. ایکاردی به همراه تیم برای دیدار در لیگ اروپا به وین سفر نخواهد کرد و زمانی که اسپالتی از او درباره صحبت‌های همسرش توضیح خواسته، مهاجم آرژانتینی از همسرش حمایت کرده است.

 

1381942

نشریه کوریره دلو اسپورت با تیتر " ساقط" به موضوع ایکاردی و خط خوردنش از لیست باشگاه پرداخته است. این نشریه به کاپیتان شدن هندانوویچ پرداخته و مدعی شده که علت این درگیری، واندا، همسر ایکاردی و موضوع تمدید قرارداد است.

 

1381943

نشریه توتو اسپورت با تیتر "ترمیناتور" به نقش ماروتا در اختلافات بین ایکاردی و باشگاه اینتر پرداخته است. در حقیقت توتو اسپورت مدعی شده مدیر اجرایی سابق اینتر، کاپیتانی را از ایکاردی گرفته و احتمال جدایی مهاجم آرژانتینی در پایان فصل را بسیار بالا دانسته است.

دیدگاه‌ها