کد خبر : 1591538 | 25 بهمن 1397 ساعت 12:13 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

شب فراموش نشدنی ستاره رئال در کرویف آره نا

راز شادی ویژه مارکو آسنسیو: کره بادام زمینی!

مارکو آسنسیو، هافبک رئال مادرید شب گذشته یکی از خاص ترین گل‌های عمرش را در ورزشگاه یوهان کرویف به ثمر رساند.

راز شادی ویژه مارکو آسنسیو: کره بادام زمینی!

به گزارش "ورزش سه"، او در ورزشگاهی که در دوران کودکی رویای بازی کردن در آن را داشت و در حالی که تمامی اعضای خانواده اش از روی سکوها شاهد بازی بودند، توانست گل برتری رئال را به ثمر برساند.روی سکوها، یازده نفر از اعضای هلندی خانواده او حضور داشتند و از اینکه پسر جوانشان موفق شد گل مهمی برای تیمش به ثمر برساند، بسیار خوشحال بودند.

 

آسنسیو پس از گل، خوشحالی اش را به شکل مالیدن کره بادام زمینی بر روی نان نشان داد، حرکتی که در ابتدا همه متوجه اش نشدند ولی پدر، برادر، مادربزرگ، سه پسر دایی، سه دایی عمه و نامزد پسر دایی اش که روی سکوها حضور داشتند، سریعا متوجه موضوع شدند. علت این خوشحالی این است که آسنسیو عاشق کره بادام زمینی است و همواره مادربزرگ و دایی هایش که از هلند به اسپانیا سفر می‌کردند تا او را ملاقات کنند، برایش کره بادام زمینی هلندی سوغاتی می بردند و آسنسیو نیز وقتی به هلند سفر می‌کرد تا با خانواده اش ملاقات کند، از این کره بادام زمینی برای خود به اسپانیا می آورد. ژستی که آسنسیو پس از گل گرفت، در حقیقت تقلید مادربزرگش بود زیرا او کره بادام زمینی را به این شکل به نان می‌مالید.

 

 

1381959

 


آسنسیو همواره به کشور هلند بسیار نزدیک بوده است. مادر او ، ماریا گرتویدا مارگارتا اهل هلند بود و در سال 2011 از دنیا رفت و آسنسیو نیز تمامی گل‌هایش را به او تقدیم می‌کند. همچنین او در تابستان به همراه دوستانش به هلند سفر می‌کند و به دیدار مادربزرگش نیز می‌رود. اما دلایل دیگری نیز برای نزدیکی او به هلند وجود دارد.


رود فان نیستلروی، تلاش زیادی کرد که او را متقاعد کند برای تیم ملی هلند بازی کند. زمانی که او هنوز برای اسپانیا به میدان نرفته بود، با توجه به ملیت مادرش می‌توانست برای هلند هم بازی کند. در نهایت او تصمیم گرفت برای لا روخا به میدان برود ولی به سرزمینی که مادرش در انجا متولد شده، عشق می‌ورزد.

 

 

1381961

 


گلی که او شب گذشته به ثمر رساند، یک گام او را به حضور در ترکیب اصلی رئال نزدیک تر کرد. برای حضور در ترکیب، او باید با لوکاس واسکز و گرت بیل بجنگد و برنده این جنگ در نگاه سولاری، احتمالا در دیدار مقابل خیرونا بازی خواهد کرد. حالا فرصت خوبی برای آسنسیو به وجود آمده تا با گلی که در هلند به ثمر رساند، دوباره به روزهای خوبش بازگردد.

دیدگاه‌ها