کد خبر : 1591561 | 25 بهمن 1397 ساعت 15:12 | 59.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین واکنش ایکاردی به اتفاقات جنجالی اخیر (عکس)

روز گذشته بود که باشگاه اینتر رسما خبر از پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از مائورو ایکاردی داد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه مذاکرات تمدید قرارداد مائورو ایکاردی با اینتر به درازا کشید و به خصوص با اظهارات اخیر همسر این بازیکن که ایجنت او نیز محسوب می شود، سران اینتر تصمیم به واکنش قاطعانه علیه ستاره آرژانتینی گرفتند. به این ترتیب کاپیتانی از ایکاردی سلب و به هندانوویچ واگذار شد.

در پی این اتفاق، ایکاردی که به نظر احساس خیانت از سوی باشگاه و هم تیمی هایش می کرد، تصمیم گرفت با تیم به اتریش نرود و به همین دلیل بازی با راپید وین در لیگ اروپا را از دست داد. لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر هم تایید کرد که ایکاردی در فهرست بود و با تصمیم خودش به اتریش نیامد.

 

در ایتالیا بر این اعتقادند که ارتباط بازیکن با باشگاه کاملا قطع شده و ایکاردی از حالا به فکر تیم بعدی خود است اما در واکنش به این شایعات و اتفاقات جنجالی، ایکاردی ساعتی پیش در استوری اینستاگرام خود عکس زیر را منتشر کرد که نشان از حضور او در کمپ آپیانو جنتیله و قرار داشتن زیر نظر فیزیوتراپیست های باشگاه می داد.

او با نوشتن "تراپی، روز اول"، خبر داد که از ناحیه زانوی راست مصدوم است و به همین دلیل همراه اینتر به اتریش نرفته است. طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، همراه ایکاردی، بالده کیتای مصدوم نیز حضور داشت.

به این ترتیب مشخص نیست که ایکاردی به بازی برابر سامپدوریا خواهد رسید یا خیر.

 

 

 

1381984

دیدگاه‌ها