کد خبر : 1591603 | 25 بهمن 1397 ساعت 18:45 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش والورده به گل جنجالی آژاکس مقابل رئال

رئال مادرید شب گذشته در زمین آژاکس به یک برد ارزشمند دست یافت تا بیش از نیمی از راه صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را طی کرده باشد.

واکنش والورده به گل جنجالی آژاکس مقابل رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال در نیمه اول تحت تاثیر میزبانش قرار داشت و حتی یک گل آژاکس توسط وی ای آر نیز مردود اعلام شد. اتفاقی که واکنش های مختلفی را به دنبال داشته و آژاکسی ها معتقدند که گل شان درست بوده است هرچند که یوفا با انتشار یک بیانیه، صحت تصمیم داور و وی ای آر را تایید کرد.

 

 

1381895

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا امروز در جریان یک نشست خبری و در پاسخ به سوالی در مورد گل جنجالی و مردود آژاکس گفت:« بازی رئال و آژاکس را دیدم. گل مردود آژاکس؟  نمی دانم گل درست بود یا نه. از کجا باید بدانم؟»

 

 

وضعیت مسی و اومتیتی:« مسی امروز بدون هیچ مشکلی تمرین کرد و آماده است تا برابر وایادولید به میدان برود اما در مورد اومتیتی شرایط متفاوت است. او مدت ها دور از میادین بوده و هرچند الان مشکلی ندارد ولی نمی دانم زمان بازگشتش به میادین، شنبه برابر وایادولید است یا سه شنبه برابر لیون. نباید در مورد او زیاد عجله کرد.»

 

نگرانی از داوران در ال کلاسیکو:« از جانب رئال نگرانی ندارم. بیشتر نگران خودمان هستم و تمرکزم روی تیم خودم است.»

 

وی ای آر:« همیشه صحنه هایی هستند که باعث ایجاد شبهه شوند و درک هر کسی نسبت به آنها متفاوت باشد. در همین لالیگا هم با وجود وی ای آر بحث های زیادی وجود داشته و جنجال هایی را شاهد بوده ایم.»

 

دیدگاه‌ها