کد خبر : 1591889 | 26 بهمن 1397 ساعت 19:28 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

در این زمین نرم‌دوی هم نمی‌شد کرد

ایرانپوریان: بیانیه‌بازی‌ها را تمام کنید!

مدافع تیم سپاهان ابراز امیدواری کرد این تیم در پایان فصل قهرمان شود.

ایرانپوریان: بیانیه‌بازی‌ها را تمام کنید!

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایرانپوریان بعد از پیروزی سپاهان مقابل پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر عنوان کرد: خداراشکر توانستیم در مسابقه‌ای که نه آب و هوا خوب بود و نه زمین کیفیت مناسبی داشت، به برد برسیم. زمین مسابقه واقعا در حد لیگ برتر نبود. در این زمین حتی نرم‌دوی هم سخت بود، چه برسد بشود فوتبال بازی کرد. خداراشکر توانستیم در این بازی 3 امتیاز را بگیریم و دوباره به صدرجدول برسیم.


وی ادامه داد: دلیل اینکه بازی کیفیت لازم را نداشت، شرایط زمین بود. واقعا نمی‌شد در این زمین یک پاس ساده داد. موقع دویدن ناگهان پای شما به داخل زمین می‌رفت و فقط خداراشکر که پیروز زمین شدیم.


مدافع سپاهان درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: مطمئنا امسال یکی از باکیفیت‌ترین لیگ ها را داریم. همه تیم‌ها فوتبال بلد هستند و با برنامه ریزی کار می‌کنند. امیدوارم در این لیگ خوب سرانجامش با قهرمانی سپاهان همراه باشد.


ایرانپوریان درباره بیانیه‌هایی که تیم های مدعی علیه یکدیگر می‌دهند، افزود: به نظر من این بیانیه‌ها حرفه‌ای نیست. من کوچکتر از آن هستم که در این باره نظر بدهم اما اینکه هر تیمی درباره تیم‌های دیگر نظر بدهد، جهت‌دار است تا شاید داوری‌ها به سمتش بیاید. امیدوارم این بیانیه‌ بازی‌ها هرچه سریع‌تر تمام شود.

دیدگاه‌ها