کد خبر : 1591903 | 26 بهمن 1397 ساعت 19:44 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز کمبودهایی داریم که برطرف نشده است

فرکی: سپاهان جز اوت و کرنر موقعیتی نداشت

سرمربی تیم پیکان پس از دیدار برابر سپاهان می گوید در جریان بازی موقعیتی به سپاهانی ها ندادند و هر خطری که از سوی آنها بود بر اثر پرتاب اوت و ارسال کرنر بود.

فرکی: سپاهان جز اوت و کرنر موقعیتی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی پس از شکست پیکانی ها برابر سپاهان در ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: مشکل گلزنی پیکان به مرور زمان باید حل شود. بهرحال فوتبال به گونه ای نیست که شما بخواهید یک شبه آن را برطرف کنید. علاوه بر آن ما در دو دیدار سخت در هفته های اخیر به میدان رفتیم. هفته قبل در برابر حریف خود با چهار گل شکست خوردیم و اصلا بازی خوبی نیز به نمایش نگذاشتیم.


او ادامه داد: اما امروز بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم انصافا حق مان در این بازی باخت نبود. ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم و تغییری که در این یک هفته اخیر به وجود آمده نشان می دهد که ما باید امیدوار باشیم به آینده و این حق را هم برای خودم و تیمم قائل هستم که باید بیشتر کار کنیم. این تیم کمبودهایی دارد که امروز می بینیم به همین دلیل جایگاه خوبی در جدول رده بندی ندارد. در صورتی که شما دیدید از نظر کیفیت بازی در برابر تیمی بودیم که صدرنشین جدول است و بازیکنان و امکاناتش هیچ جوری با ما قابل مقایسه نیست اما با این حال هم ما باید امروز هم به عنوان تیم برنده زمین را ترک می کردیم.


فرکی درباره فرصت های تیم پیکان و سپاهان گفت: برای پیروز شدن در این بازی سه چهار موقعیت گل داشتیم. با تمام احترامی که برای سپاهانی ها و کادرفنی این تیم قائل هستم، دیدیم که خود آقای قلعه نویی هم در پایان گفتند که فقط از این بازی امتیاز گرفتند. بچه های ما بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما سپاهان موفق شد به برتری برسد. در فوتبال الان نیاز ما به امتیاز بیشتر از بازی خوب است. البته در مقایسه با بازی بد باید بگویم اگر قرار باشد ما بازی خوبی به نمایش بگذاریم اما امتیازی نگیریم در مقابل اینکه بازی بدی به نمایش بگذاریم اما سه امتیاز را بگیریم برای ما اتفاق مهم تری است.

 

سرمربی پیکانی ها ادامه داد: من در کنفرانس دیروز هم گفتم. بهرحال حرف برای گفتن زیاد است و همیشه هم نمی توان حرف نزد. یک چیزایی مانند کمبود بازیکن در پست تخصصی را باید گفت. پرسپولیس و استقلال و ذوب آهن و تراکتورسازی و پدیده را ببینید. همه این ها از ما در داشتن بازیکن بسیار بالاتر هستند. در کل باید بگویم پیکان نیاز به کار دارد. همین که از هفته گذشته تا الان فوتبال قابل قبول تری را نمایش دادیم یعنی اینکه بازیکنان متوجه هستند. اما شما ببینید تیمی که 8، 9 هفته پیروز نشود چقدر سخت است بهرحال این کار ماست و باید خودمان تدبیر و تلاش کنیم و نواقص را برطرف کنیم. ما امروز و در جریان بازی ما شانسی به سپاهان ندادیم. آنها تیمی هستند که همه رقبا در مشت شان بودند اما امروز دیدیم که تنها چند ضربه ایستگاهی و چند پرتاب اوت و چند کرنر همه خطرات سپاهانی ها را تشکیل می داد که اتفاقا از روی نقطه کرنر هم ما گل مان را پذیرفتیم.

 

دیدگاه‌ها