کد خبر : 1591949 | 27 بهمن 1397 ساعت 00:54 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

آگسبورگ 2-3 بایرن: بازگشت با درخشش کومان

بایرن مونیخ در دیداری که دو بار از آگسبورگ عقب افتاد، در نهایت توانست به پیروزی 3-2 برسد.

آگسبورگ 2-3 بایرن: بازگشت با درخشش کومان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ در همان نیمه اول دیدار امشب، دو بار از تیم میزبان عقب افتادند اما در نهایت توانستند سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را به دست بیاورند.

تنها 13 ثانیه از بازی سپری شده بود که آگسبورگ به گل رسید. فرار فیلیپ مکس از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه بایرن، با اشتباه لئون گورتسکا همراه شد و دروازه بایرن با یک گل به خودی باز شد.

 

1382426

 

دو دقیقه بعد، بایرن می توانست گل تساوی را وارد دروازه میزبان بکند اما گنابری نتوانست از پاس خوب کومان استفاده کند و این موضعیت از دست رفت.

حملات بایرنی ها ادامه پیدا کرد و این تیم سرانجام در دقیقه 17 توانست کار را به تساوی بکشد. نفوذ کیمیچ از سمت راست و ارسال او به محوطه شش قدم آگسبورگ، از مدافعان میزبان گذشت و با ضربه کومان، تبدیل به گل تساوی شد.

اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه 23، تیم میزبان به گل دوم رسید. این بار هم روی یک حرکت از سمت چپ توسط فیلیپ مکس بود که توپ با دخالت گریگوریش به جی دونگ وون رسید و او هم با یک ضربه پای چپ دیدنی، دروازه نویر را باز کرد.

بازیکنان بایرن که بار دیگر نتیجه را از دست رفته می دیدند، حملات شان را از سر گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 34 به گل دوم برسند اما ضربه سر لواندوفسکی که روی یک ضربه کرنر زده شد، به تیر دروازه برخورد کرد.

فشار حملات بایرن ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر شد اما نتوانست از آنها استفاده کند. در حالی که به نظر می رسید این نیمه با برتری آگسبورگ به پایان خواهد رسید، بایرنی ها در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، توانستند کار را به تساوی بکشند. این بار روی پاس گورتسکا بود که کومان در سمت راست محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با یک شوت محکم، توپ را از بین پاهای دروازه بان عبور داد تا این نیمه با تساوی 2-2 به پایان برسد.

 

1382437

 

نیمه دوم را بایرن بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم رسید. در دقیقه 53 بود که روی پاس کومان، آلابا در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه آگسبورگ فرستاد.

بعد از این گل باز هم بازیکنان بایرن توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 60، لواندوفسکی می توانست گل چهارم را بزند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه میزبان پیدا نکرد.

حملات بایرنی ها ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب چند موقعیت خوب دیگر هم شد اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت این بازی با همان نتیجه 3-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها