کد خبر : 1591974 | 27 بهمن 1397 ساعت 10:27 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

افسوس مهاجری؛ لعنت به دقیقه 90 (عکس)

ماشین سازی یکی از تیم های موفق دور برگشت لیگ برتر بوده است و اگر در ثانیه های پایانی بازی با سپیدرود گل مساوی را نمی خورد امتیاز نهم را هم به دست می آورد اما دو امتیاز در ثانیه های پایانی از دست این مربی یعنی رضا مهاجری از دست رفت.

به گزارش "ورزش سه"، یک دفع توپ اشتباه کافی بود میثم تهیدست در ریباند دروازه ماشین سازی را نشانه بگیرد و با یک شوت دیدنی دروازه ماشین سازی را باز کند. البته تساوی در خانه حریف و با توجه به اینکه ماشین سازی از دو بازی گذشته خود 6 امتیاز کسب کرده بود نتیجه قابل قبولی بود اما نمی شود کتمان کرد رضا مهاجری در پایان بازی مغموم ترین فرد حاضر دراستادیوم بود! چرا که 3 امتیاز این بازی در دستش بود اما در لحظات پایانی از دست رفت. شاید اگر سپیدرود ابتدا به گل می رسید و تیم ماشین سازی در دقایق پایانی بازی نتیجه را به تساوی می کشاند این نتیجه برای رضا مهاجری قابل درک بود اما عکس آن بدجوری اعصاب این مربی را بهم ریخت.

 

1382586

 

1382585

 

مربی پر احساس ماشین سازی اما در شروع دور برگشت تیم متفاوتی از ماشین سازی ساخته است. تیم او دیگر برای تساوی بازی نمی کند در حالی که به خوبی می دانیم در تبریز بیشتر توجه ها به تیم تراکتورسازی است و حتی از نظر مالی هم اولویت به این تیم داده می شود. با این حال ماشین سازی با رضا مهاجری یک شخصیت مستقل دارد و می کوشد در دور برگشت با ارایه بازی های تهاجمی به امتیازات حساسی دست پیدا کند. هر چند در این بازی دو امتیاز حساس از دست رضا مهاجری و تیمش پرید اما ماشین سازی با این روندی که در پیش گرفته باز هم می تواند امتیازات شیرینی را به دست بیاورد. به هر صورت همیشه این طور نیست که در دقیقه 90 مدافع خودی توپ را به گونه ای دفع کند که زیر پای بازیکن حریف بیافتد و بازیکن حریف هم با ظرافت و دقت دروازه ماشین سازی را نشانه بگیرد.

 

1382583

 

1382584

 

گفتنی است بازیکنان تیم ماشین سازی در ابتدای بازی همگی پیراهن شماره 23 را برتن داشتند که این برای ابراز دوستی با هم تیمی خود بود که به تازگی مصدوم شده است.

 

1382495

 

عکس: علیرضا گلی

دیدگاه‌ها