کد خبر : 1591985 | 27 بهمن 1397 ساعت 10:35 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

تایید غیبت مارسیال و لینگارد مقابل چلسی

بر اساس اعلام اوله گنار سولسشر، منچستریونایتد، روز دوشنبه در جدال خود با چلسی در جام اتحادیه، آنتونی مارسیال و جسی لینگارد، دو ستاره تهاجمی خود را در اختیار نخواهد داشت.

تایید غیبت مارسیال و لینگارد مقابل چلسی

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی مارسیال و جسی لینگارد، دو ستاره تهاجمی منچستریونایتد که هفته پیش در جریان شکست شیاطین سرخ مقابل پاری سن ژرمن، در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شده بودند، بنا به اعلام اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد، بازی دوشنبه این تیم مقابل چلسی، در جام اتحادیه را از دست خواهند داد. این خبر بد برای منچستریونایتد، ساری و شاگردانش را امیدوارتر کرده است.

 

1381012

 

یونایتد به خصوص به خاطر از دست دادن مارسیال نگران است، کسی که بعد از اخراج ژوزه مورینیو، در دوران سولسشر متحول شده و به یکی از مهاجمین برجسته شیاطین سرخ تبدیل شده بود.

 

لینگارد هم در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی انجام داده و باعث شده بود ستاره‌هایی مثل الکسیس سانچز و خوان ماتا نیمکت‌نشین شوند. حالا سولسشر باید در آستانه بازی با چلسی، ترکیب تهاجمی تیم خود را متحول کند.

 

1372988

 

سولسشر در گفتگو با شبکه اسکای در این باره گفت:" با توجه به شرایط مارسیال و لینگارد به نظر می‌رسد آنها دو تا سه هفته از میادین دور باشند".

 

سولسشر در ادامه اضافه کرد:" غیبت آنها البته برای دیگر بازیکنان ما یک فرصت خوب است. برای کسانی مثل الکسیس، روملو یا گومز. آنتونی مارسیال و جسی لینگارد برای ما خیلی خوب کار کرده‌اند و با سرعت عالی‌شان بخش مهمی از فاز تهاجمی تیم ما را تشکیل می‌دهند. از طرف دیگر لوکاکو و الکسیس مهارت‌های متفاوتی دارند. ما باید تا روز دوشنبه تغییرات لازم را بوجود بیاوریم و آماده به مصاف چلسی برویم".

 

 

 

دیدگاه‌ها