کد خبر : 1592025 | 27 بهمن 1397 ساعت 10:32 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

رئال به خاطر همسر ایکاردی قید خریدش را زد

نشریه مارکا چاپ مادرید مدعی شد که رئال مادرید به خاطر واندا نارا، همسر ایکاردی و جنجال‌های فراوانش به سراغ خرید او نرفته است.

رئال به خاطر همسر ایکاردی قید خریدش را زد

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری در مورد انتقال مائورو ایکاردی به رئال مادرید مطرح می‌شود و عملکرد او در سری آ بهبود چشم گیری داشته است. با این حال، سپیدپوشان همواره نگران رفتار و صحبت های ایجنت و همسر او بوده اند.

 

رویکرد رقابتی همسر ایکاردی، مذاکراتش بر سر تمدید قراردادها و برخوردهایی که با اینتر داشته، همگی باعث شده تا باشگاه اینتر از همکاری با او ناراضی باشد و عدم حضور در تمرینات و اختلاف با باشگاه، پس از اینکه باشگاه بازوبند کاپیتانی را از ایکاردی گرفت، ایده او بود.

 

 

1381699

 

 

جدا از موضوع مذاکرات دشوار با واندا، نراتزوری ها از صحبت‌ها، مصاحبه ها و انتقادات او به سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه و همینطور سبک بازی تیم بسیار ناراضی بودند. این در حالیست که هم تیمی های ایکاردی نیز از بابت صحبت های او علیه تیم ناراضی هستند و از لحاظ روحی دچار افت شده اند.

 

ژانویه 2018 زمانی بود که رئال به صورت جدی به دنبال جذب ایکاردی افتاده بود ولی با توجه به اتفاقاتی که اخیرا رخ داده، باشگاه خوشحال است که مذاکرات را پیش نبرده است. پس از درخشش کریم بنزما در فصل جاری، پرونده خرید مهاجم فعلا در رئال بسته شده است و حال باید دید کار ایکاردی به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها