کد خبر : 1592055 | 27 بهمن 1397 ساعت 13:30 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور پرتماشاگرترین تیم ایران با اختلاف (عکس)

باشگاه تبریزی را باید پرتماشاگرترین تیم این فصل از لیگ برتر ایران قلمداد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که فوتبالدوستان شهرهای مختلف در حمایت از تیم های محبوب خود در حد توان سنگ تمام گذاشته اند بدون شک باید تبریزی ها را پرتماشاگرترین تیم های این فصل لیگ برتر ایران قلمداد کرد.


تراکتورسازی که عصر دیروز یکی از فینال های بزرگ این فصل را از استقلال برد در شرایطی این پیروزی را جشن گرفت که بیش از 70 تا 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه بزرگ یادگار امام(ره) داشت. آماری که به اذعان خود تراکتوری ها می توانست به 100 هزار نفر هم برسد اما برحسب ظرفیتی که برای ورزشگاه از قبل اعلام شده بود همان 70 هزار نفر ثبت شد.


تبریزی ها دیروز در یکی از سردترین روزهای زمستان و در بارش برف و باران نه تنها سکوها را پرکردند بلکه برای حمایت از تیم محبوب خود تپه های اطراف ورزشگاه را نیز تسخیر و به هر شکلی بود به تماشای هنرنمایی تیم محبوب خود پرداختند تا یکی دیگر از روزهای حماسی و رویایی شهر تبریز را رقم بزنند.


به جز یکی از بازی های خانگی این فصل، تبریزی ها در سایر بازی ها تمام سکوهای ورزشگاه را مملو از تماشاگر کرده بودند تا به این ترتیب با آماری بالاتر از هر تیم دیگر عنوان پرتماشاگرترین تیم این فصل فوتبال ایران آن هم با اختلاف فاحش را به خود اختصاص دهند. این حمایت می تواند زمینه برای ادامه درخشش تراکتوری ها و رسیدن به یک عنوان ارزشمند را فراهم کند به قدری که ستاره های تراکتور قدر این حمایت را بدانند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها