کد خبر : 1592057 | 27 بهمن 1397 ساعت 13:35 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

از سرمربی استقلال تشکر کردم، نه عذرخواهی!

واکنش اشکان خورشیدی به ادعای وینفرد شفر

داور دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال به ادعای وینفرد شفر واکنش نشان داد و گفت: از سرمربی استقلال عذرخواهی نکردم.

واکنش اشکان خورشیدی به ادعای وینفرد شفر

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی ادعا کرد اشکان خورشیدی،ِ داور مسابقه از او عذرخواهی کرده و این را نشانه شجاعت این داور دانست!


این تصور به وجود آمد که داور بازی به خاطر اخراج نکردن اشکان دژاگه و پی بردن به اشتباه خود از سرمربی استقلال عذرخواهی کرده، اما خورشیدی امروز به این ادعا واکنش نشان داد.


اشکان خورشیدی، داور دیدار تراکتورسازی و استقلال جزییات گفت و گوی خود با شفر را افشا کرده و به ایلنا گفته است: «بنده به زبان انگلیسی بابت همه چیز تشکر کردم و گفتم: Thak you for everything(معنی: بابت همه چیز متشکرم.) یک تعارف بوده و تنها تشکر کردم؛ من معذرت خواهی نکردم. از این جهت تشکر کردم که کنار زمین آرام بودند و همکاری کردند. این یک مکالمه عامیانه بود و در جواب خسته نباشید ایشان، تشکر کردم. هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد و برای چندمین بار تکرار کنم که عذرخواهی نکردم.»


این داور همچنین به صحنه ای که استقلالی ها معتقدند دژاگه به خاطر حرکت غیرورزشی روی نورافکن باید اخراج شود هم روی تصمیم خود هست. خورشیدی درباره این صحنه گفت: « چرا باید اخراج می‌شد؟ خطایی بود که چون دو بازیکن نزدیک به هم بودند و ران او با ران بازیکن استقلال برخورد کرد شدت نداشت و اخطار کفایت می‌کرد.»

دیدگاه‌ها