کد خبر : 1592078 | 27 بهمن 1397 ساعت 14:42 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

جدال کاپیتان ها را شجاعی برد (عکس)

دو تیم تراکتور سازی و استقلال در حساس ترین شرایط و مقطع لیگ به دیدار هم رفتند که در نهایت تراکتور توانست با اتکا به بازیکنان با تجربه خودش این دیدار را به سود خودش به پایان ببرد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز مستطیل سبز ورزشگاه یادگار امام 22  بازیکن سرشناس فوتبال ایران را در خود جای داده بود . بازیکنانی ملی پوش که  از نسل های مختلف، که برای دو ساعت تمام، فوتبال دوستان را در پای گیرنده هایشان به تماشای این دیدار نشاند.


در این دیدار دو کاپیتان  از دو نسل متفاوت که در حال حاضر بازوبند سرگروهی دو تیم ملی را (بزرگسالان و امید) به بازو می بندند در طول نود دقیقه در میانه میدان روز پر تنشی را پشت سر گذاشتند . امید نورافکن و مسعود شجاعی دیروز بعد از ظهر با توجه به شکل و شمایل بازی و منطقه ای که در تیم خود به کار گرفته می شوند در طی این دیدار بار ها با هم درگیر شدند که شاید برنده این جدال جذاب را باید مسعود شجاعی بدانیم .

 


البته مسعود شجاعی در این دیدار از تمام تجربیات حرفه ای خود برای بردن این دوئل استفاده کرد و اجازه نداد انگیزه و نیروی جوانی نورافکن بر عملکرد او غلبه کند .


البته نمی شود این موضوع را کتمان کنیم که امید نور افکن در بازگشتش به استقلال هنوز به فرم ایده آلش نرسیده است و این درحالی است که کاپیتان تیم امید ایران در برهه حساسی از زندگی ورزشی خود قرار دارد.

 


 در این مصاف حساس مسعود شجاعی یک بار دیگر ثابت کرد که در بازی های بزرگ با توجه به تجربه بالایی که دارد و میادین زیادی که دیده است تحت تاثیر جو بازی قرار نمی گیرد و به همین خاطر با توجه به اعتماد به نفسی که همواره از او سراغ داریم همیشه یک کیفیت قابل قبولی را از خود ارائه می دهد .


باید در ادامه لیگ ببینیم آیا تراکتور با اتکا به این بازیکنان ملی پوش خود می تواند برای اولین مرتبه در تاریخ خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شود؟

 

 

دیدگاه‌ها