کد خبر : 1592113 | 27 بهمن 1397 ساعت 16:22 | 67.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لوپاریزین

افشای مقصد مورد علاقه ستاره جدایی طلب PSG

آدرین رابیو ماه های پایانی حضورش در پاری سن ژرمن را پشت سر می گذارد.

افشای مقصد مورد علاقه ستاره جدایی طلب PSG

به گزارش "ورزش سه"،  قرارداد آدرین رابیو، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در تابستان سال جاری به پایان می‌رسد و با توجه به گزارش‌های بسیاری که از عزم او برای جدایی از PSG خبر داده بودند، باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن رابیو شده بودند.

رابیو پس از رد پیشنهادات متعدد تمدید قرارداد، از سوی سران باشگاه پاریسی با تنبیه مواجه شده و هفته هاست که اجازه حضور در تمرین گروهی و حتی رختکن تیم را ندارد. رابیو این روزها به صورت انفرادی در باشگاه تمرین می کند تا آمادگی بدنی خود را از دست ندهد.

 

 

1382628

 

 

مادر رابیو که ایجنت او محسوب می شود، از ابتدای نقل و انتقالات زمستانی مذاکره با بارسا، یوونتوس و بایرن را شروع کرد اما هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی ستاره جدایی طلب چه تیمی خواهد بود.

 

طبق ادعای امروز نشریه لوپاریزین، رابیو خود به شدت علاقه مند است تا به بارسلونا بپیوندد و بر اساس تفاهم شفاهی مادرش با مدیران بارسا امیدوار است که سرانجام این انتقال صورت بگیرد.

رابیو خود را از ابتدای ژوئن با پیراهن بارسا می بیند و برخلافه شایعاتی که می گویند بارسا پس از جذب دی یونگ دیگر از جذب رابیو منصرف شده، ستاره فرانسوی همچنان امیدوار است تا به رویای خود دست یابد.

رابیو خود را برای رقابت با بوسکتس، راکیتیچ، آرتور و دی یونگ آماده می کند و اعتقاد دارد که توانایی لازم برای رسیدن به ترکیب ثابت بارسا را دارد. به این ترتیت اگر بارسلونا قید رابیو را نزده باشد، او به عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم کاتالان خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها