کد خبر : 1592193 | 27 بهمن 1397 ساعت 21:25 | 77.1K بازدید | 0 دیدگاه

انقلاب بزرگ در چلسی؛ ورود زیدان و ایکاردی

نشریات انگلیسی خبر از تمایل مدیران چلسی به جذب مهره هایی ارزشمند در تابستان پیش رو را داده اند.

انقلاب بزرگ در چلسی؛ ورود زیدان و ایکاردی


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه مائوریتسیو ساری شروع فوق العاده ای روی نیمکت چلسی داشته و رکورد شکست ناپذیری یک سرمربی جدید الورود در لیگ برتر را از آن خود کرد، اما در ادامه اوضاع هرگز بر وفق مراد وی پیش نرفت و شکست سنگین 0-6 برابر منچسترسیتی، حالا آینده او را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

 

1299601

 

نشریه سان مدعی شد مدیران چلسی قصد دارند در ماه های آتی دست به تغییر و تحولات بزرگی زده و زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید را به جای مائوریتسیو ساری به عنوان سرمربی جدید چلسی منصوب کنند. زیدان از تابستان قبل و بعد از فتح لیگ قهرمانان با رئال مادرید شغلی نداشته و مدتی قبل خبر از تمایل خود به بازگشت به عرصه مربیگری داده بود.

 

اما تحولات تنها مختص به نیمکت چلسی نیست و مدیران باشگاه گونسالو ایگواین را نیز گزینه مناسبی برای خط حمله خود نمی بینند و این مهاجم 31 ساله احتمالا در پایان فصل استمفوردبریج را ترک خواهد کرد.

 

مائورو ایکاردی، مهاجم گلزن اینتر که اخیرا مشکلات فراوانی با این باشگاه پیدا کرده در رادار باشگاه چلسی قرار گرفته و آنها قصد دارند با استفاده از حواشی اخیر، زمینه انتقال او به تیم خود را فراهم کنند.

دیدگاه‌ها