کد خبر : 1592268 | 28 بهمن 1397 ساعت 19:42 | 88.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای شهاب زاهدی :

دسیسه سامسونگ علیه مهاجم سابق پرسپولیس !

مهاجم سابق پرسپولیس با اتفاقی عجیبی مواجه شده و علیرغم ثبت قرارداد با سوون سامسونگ کره‌ جنوبی اتفاقاتی غیرفوتبالی را دلیل جدایی‌اش می‌داند.

دسیسه سامسونگ علیه مهاجم سابق پرسپولیس !

به گزارش "ورزش‌سه"،  یکی از نقل و انتقالات جالب توجه زمستان حضور شهاب زاهدی در فوتبال کره جنوبی و تیم سوون سامسونگ این کشور بود. اتفاقی که البته در ادامه علیرغم ثبت نهایی و عکس‌های یادگاری این بازیکن با پیراهن این تیم نهایی نشد و او با اتهام دوپینگ مربوط به چند سال قبل خود از تیم خیلی زود کنار گذاشته شد. زاهدی اما این مساله را یک دسیسه می‌داند که به دنبال حضور بازیکنی استرالیایی در تیم بود. با این حال بازیکن سابق پرسپولیس اعتقاد دارد با توجه به ثبت رسمی و نهایی قراردادش به دنبال نقره داغ کردن این تیم است که او را با اتهامی مربوط به پنج سال پیش که خودش صادقانه قبل از قرارداد آن را اعلام کرده بود، از تیم کنار گذاشته است.


شهاب زاهدی در ابتدا درباره پیشنهاد سوون سامسونگ می‌گوید: این پیشنهاد از طریق مدیر برنامه‌هایم به دستم رسید و فکر کردم پیشنهاد خوبی است. قبل از بستن قرارداد با مربی تیم صحبت کردم و دیدم درک خوبی از هم داریم و می‌توانم زیر نظر او پیشرفت کنم. به کره سفر کردم و بعد از بررسی جوانب قرارداد بستیم.


وی در مورد مشکلات به وجود آمده در ادامه بابت دوپینگش اینطور توضیح می‌دهد: قبل از رفتنم به کره جنوبی تمام شرایطم را به آنها گفته بودم و اعلام کردم از 18 سالگی چند سالی به دلیل دوپینگ محروم بودم. رابط من به باشگاه تمام مسائل را توضیح داده بود ولی فکر می‌کنم بعد از بستن قراردادم این مسائل پیش آمد که عده‌ای در باشگاه می‌خواستند بازیکن استرالیایی استفاده کنند چرا که یک سهمیه آسیایی به طور کلی دارند. مربی پشت من ایستاد و گفت به او نیاز دارم و بعد از بستن قرارداد شخصی که مشکل را ایجاد کرد قدرت خاصی در باشگاه داشت و باعث بولد شدن موضوع شد. همین قضیه باعث واکنش هواداران باشگاه شد و به باشگاه فشار آوردند و کار از دست باشگاه خارج شد. در این باره بعضی ها به من گفتند که شرکت سامسونگ در کره جنوبی مسئول نقل و انتقالات را برکنار و قرارداد من را یک طرفه فسخ کرد. من موضوع دوپینگ را پیش از حضورم در کره اعلام کرده بودم اما مسلما جذب بازیکن استرالیایی با توجه به جنبه تبلیغاتی این انتقال برای آنها مورد توجه قرار گرفت.


زاهدی در مورد حس و حالش پس از این اتفاق گفت: این اتفاق برای من خیلی عجیب بود چرا که تجربه آن را نداشتم که بخواهم در مورد ماجرایی که تمام شده و مربوط به 5 سال قبل است مواخذه شوم و جواب دهم چرا که موضوع تمام شده است و این اتفاق عادی نبود. مربی سوون سامسونگ علاقه زیادی به من داشت و به فوتبالم اعتقاد داشت و می‌توانست اتفاق خوبی برایم بیفتد. از طرفی من پیشنهادات دیگری همزمان با این پیشنهاد داشتم و به خاطر بستن قرارداد آنها را رد کردم که پیشنهاد خوبی بودند ولی دیگر آنها را هم ندارم و بازیکنان مورد نظرشان را گرفته‌اند.


بازیکن ایرانی سابق سوون سامسونگ در مورد اتفاقات بعد از فسخ قراردادش گفت: بعد از فسخ قرارداد چند وقت در کره ماندم تا ببینم برنامه‌ام به چه شکل می‌شود ولی بعد از آن مسائل به ایران آمدم و با وکیلم صحبت کردم و پیگیر شکایت از تیم سامسونگ هستم و ترجیح می‌دهم این پرونده بسته شود چرا که در آینده فوتبالی من موثر است و چرا که من قرارداد داشتم با تیم قبلیم و به خاطر سامسونگ فسخ کردم و کار آنها از لحاظ حرفه‌ای درست نبود.

 

1373752


زاهدی در مورد شباهت ماجرایش به قرارداد مهدی شیری با تیم عربستانی و اینکه آیا شکایتش به جایی می‌رسد یا نه گفت: در جریان ماجرای شیری نیستم ولی وقتی با وکیلم صحبت کردم و گفت می‌توانم خسارت بگیرم و مطالباتم را دریافت کنم و منتظر به نتیجه رسیدن این پرونده هستم. فکر می‌کنم سامسونگ جریمه سنگینی بابت این موضوع بدهد.


وی در مورد شرایطش در تیم سابقش در ایسلند گفت: در ایسلند شرایط فوق العاده‌ای داشتم و کشور قشنگی بود و شرایط خوبی در تیم داشتم و جا افتاده بودم و رو به رشد بودم ولی فکر می‌کنم تصمیم خوبی بود و به آینده و پیشرفتم کمک بزرگی می‌کرد. درست است برگشت به آسیا بود ولی یک تیم خوب آسیایی بود و چون کار اشتباهی نکردم پشیمان نیستم و اتفاقاتی افتاد که از دست من خارج بود.


زاهدی در مورد اینکه بعد از فسخ با سوون سامسونگ با تیمی صحبت کرده یا نه گفت: بعد از آن اتفاقی که افتاد با هیچ تیمی صحبت نکردم و همانطور که گفتم پیگیر شکایتم هستم و این شاید مدتی از من زمان بگیرد ولی دوست دارم بعد از این ماجرا به فکر تیم بعدی باشم.


وی در مورد اینکه آیا از ایران کسی بازهم می‌تواند به ایسلند برود و اینکه نماد باشگاه به چه معنی بود، گفت: بله می‌تواند چون ایران بازیکنان با کیفیت زیادی دارد. آن نماد مربوط به اسپانسر و فروشگاه زنجیره‌ای بود و مربوط به 2 سال قبل که عوض شده است.


زاهدی در پایان در مورد رابطه اش با باشگاه سابقش گفت: بعد از پایان فصل قبل کلا تشکیلات تیم عوض شد و مسئولان باشگاه جابجا شدند ولی مشکل دریافتی از باشگاه نداشتیم و مسئولیت پذیر بودند و من با آنها مشکلی نداشتم. اما اینکه به آنجا برگردم بعید است.

دیدگاه‌ها