کد خبر : 1592292 | 28 بهمن 1397 ساعت 12:22 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار به بایرن: آنفیلد با همه جا فرق دارد

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، با اشاره به جو بسیار خاص ورزشگاه آنفیلد به باشگاه آلمانی بایرن مونیخ که سه‌شنبه در این ورزشگاه به مصاف لیورپول می‌رود هشدار داد.

هشدار به بایرن: آنفیلد با همه جا فرق دارد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بایرن مونیخ  روز سه‌شنبه در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در آنفیلد به مصاف لیورپول می‌رود، ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی که بارها تجربه بازی با سرخ های لیورپول را در آنفیلد دارد، به بایرن نسبت به جو سنگین و شرایط خاص این ورزشگاه هشدار داد.

 

1382830

 

به نظر می‌رسد گوندوگان خاطرات بازی‌های فصل گذشته منچسترسیتی و لیورپول در آنفیلد را همچنان فراموش نکرده است. پارسال منچسترسیتی و لیورپول دو بار در آنفیلد به مصاف هم رفتند که در هر دو بازی شاگردان کلوپ موفق به پیروزی شدند. در هر دو بازی اما فضایی که هواداران لیورپول در استادیوم خانگی‌شان خلق کرده بودند خارق‌العاده و بی‌نظیر بود.

 

1382828

 

گوندوگان در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد، ضمن هشدار دادن به بایرن مونیخ گفت:" جو آنفیلد آنچنان سنگین است که من در هیچ ورزشگاه دیگری نظیرش را ندیده‌ام. در آن جو ممکن است شما ظرف 15 دقیقه سه گل بخورید".

 

1382829

 

گوندوگان در ادامه مصاحبه‌اش با بیلد گفت:" من از نزدیک می‌دانم بازی در آنفیلد با لیورپول چقدر سخت است. برای همین راستش را بخواهید فکر می‌کنم شانس لیورپول برای پیروزی در این بازی کمی از بایرن بیشتر باشد".

 

دیدگاه‌ها