کد خبر : 1592489 | 29 بهمن 1397 ساعت 11:02 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: آیا تیم‌های دیگر با ترکیب اصلی بازی کردند؟

واکنش سرمربی سایپا به شایعه باخت عمدی

سرمربی تیم والیبال سایپا به شایعه باخت عمدی تیمش در بازی دیروز مقابل شهرداری ارومیه واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی سایپا به شایعه باخت عمدی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته هفته آخر مرحله گروهی لیگ برتر والیبال در شرایطی پیگیری شد که تکلیف ۸ تیم بالای جدول از قبل مشخص شده بود. با این حال نوع قرار گرفتن این ۸ تیم در جدول پلی آف باید دیروز رونمایی می شد که همین باعث شد برخی از تیم ها از قبل نقشه ای را در ذهن خود داشته باشند.


در بازی های دیروز اکثر تیم های مدعی باخت های عجیبی را تجربه کردند؛ از شهرداری ورامین صدرنشین تا پیکان و البته سایپا که در تهران مقابل شهرداری ارومیه سقوط کرده شکست خورد.


از دیروز انتقادات نسبت به این باخت ها شدت گرفته و برخی شکست سایپا برابر شهرداری ارومیه را عمدی می دانند تا این تیم در مرحله پلی‌آف با پیکان روبه‌رو شود و در واقع بازی‌های خود را در تهران برگزار کند.


برای پیگیری صحت و سقم این ماجرا با پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال سایپا تماس گرفتیم. او در واکنش به شایعات به وجود آمده پیرامون باخت عمدی به "ورزش سه" گفت: ما با توجه به بازی سنگین هفته قبل برابر شهروند اراک و تمرینات سنگینی که روزهای گذشته داشتیم، بازیکنانمان در وضعیت خوبی نبودند. این شرایط ناخودآگاه برای ما به وجود آمد و بازیکنان در شرایط بدنی ایده آلی قرار نداشتند. من هم دیروز به تمامی بازیکنانم بازی دادم و به تیم ارومیه هم احترام گذاشتم. من و دستیارانم مثل همیشه بازی را جدی گرفته بودیم و حتی در ست اول از ترکیب اصلی استفاده کردیم.


وی افزود: بحثی نبوده و برخی می خواهند حاشیه درست کنند. از همه مهمتر این است که برد و باخت ما برای هیچ تیمی در جدول مهم نبود و باعث سقوط یا صعود تیم دیگری نمی شد. من یک سوال دارم؛ آیا تیم های دیگر با ترکیب اصلی خود به میدان رفتند؟ ما هم یکی از آنها بودیم. البته اینکه برای باختن به زمین رفته باشیم را صددرصد رد می کنم.

دیدگاه‌ها