کد خبر : 1592619 | 29 بهمن 1397 ساعت 17:30 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر حملات حریف هستیم

کلوپ: بایرن مونیخ خطرناک تر از گذشته است

یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فردا شب در آنفیلد برگزار خواهد شد.

کلوپ: بایرن مونیخ خطرناک تر از گذشته است

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار ادامه می‌یابد که در حساس‌ترین آنها، لیورپول در خانه به دیدار بایرن مونیخ خواهد رفت.

لیورپول در لیگ برتر با یک بازی کمتر از سیتی در رده دوم قرار دارد و بایرن در بوندسلیگا نزدیک ترین تعقیب کننده بروسیا دورتموند است. دو تیم در شرایط مطلوبی به این بازی حساس رسیده اند.

 

 

1368830

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این دیدار گفت: «شما ترکیب ابتدایی بازی را می‌خواهید؟ شقیری روز گذشته با ما تمرین کرد و شرایط خوبی داشت. بایرن قطعاً حمله خواهد کرد و باید در مقاطعی از بازی دفاع کردن خوب خودمان را نشان دهیم. آنها تمام ابزار لازم برای حمله کردن را در اختیار دارند. بایرن بعد از شش سال سلطه در بوندس‌لیگا امسال با کار سختی روبرو شده است. البته الان هم تقریباً شرایط مثل قبل است. آنها در رده دوم هستند و در لیگ قهرمانان نیز حاضر هستند. از نظر من شرایط الان بایرن مونیخ این تیم را خطرناک‌تر کرده است.»

 

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه گفت:« شاید کمی بیش از آنچه از ما انتظار داشتند، عمل کرده‌ایم و بایرن مونیخ نیز کمی کمتر از آنچه از این تیم انتظار می‌رفت بازی کرده است. هر دو تیم شرایط خوبی دارند. بایرن تیمی است که همیشه در لیگ قهرمانان خوب ظاهر شده است و تیم قدرتمندی است. بازی‌های سختی در پیش داریم و یکی از این بازی‌ها فردا شب است. ۱۰۰ درصد توان و تمرکز خودمان را باید معطوف به بازی با بایرن مونیخ کنیم. مردم از ما انتظار دارند که این تیم را شکست دهیم. این خیلی خوب است ولی باید در زمین این مساله را ثابت کنیم.»

دیدگاه‌ها