کد خبر : 1592636 | 29 بهمن 1397 ساعت 18:08 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

شایان مصلح؛ جبران ۸ دقیقه بعد از خسران

شایان مصلح موفق شد پس از اشتباهش در دفع توپ بازیکنان پدیده که منجر به گل شد، دروازه این تیم را باز کند و بازی را به تساوی بکشد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخ ها در دقیقه ۱۲ بازی غافلگیر شدند. پس از اشتباه مهدی شیری، محمدمهدی مهدی‌خانی در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت و با ضربه ای آرام توپ را از او عبور داد. حضور شایان مصلح باعث شد تا پرسپولیسی ها امیدوار به نجات دروازه تیمشان شوند اما این اتفاق رخ نداد و مصلح نتوانست مانع از گلزنی پدیده شود.

 

پس از این اشتباه، انتقادها در فضای مجازی خیلی زود از مصلح بالا گرفت ولی ۸ دقیقه بعد شایان با ضربه سر دیدنی دروازه حریف را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. سانتر مهدی ترابی از روی نقطه کرنر، در وسط محوطه جریمه روی سر مصلح سوار شد تا دفاع چپ اهل رودبار به زیبایی گلزنی کند.

 

مصلح که پیش تر در بازی با پارس جنوبی گلی حساس را برای پرسپولیس زده بود، در این مدت به دفاع چپ اصلی تیم پرسپولیس تبدیل شده است و می‌خواهد جای پایش را در حضور محمد نادری محکم تر کند اما برای این اتفاق، شاید یک گل یا یک اشتباه مهم نباشد و او باید در طول ۹۰ دقیقه به وظایفش عمل کند و مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشد.

پس از گل شایان مصلح، هواداران پرسپولیس در ورزشگاه به شدت او را مورد تشویق قرار دادند.

 

مصلح نیز برای شادی گل به سراغ برانکو ایوانکوویچ رفت و در آغوش او قرار گرفت تا این چنین از اعتماد سرمربی تیم پرسپولیس به او تشکر کند. دفاع سابق سپیدرود، در این مدت در پست های مختلفی برای پرسپولیس به میدان رفته است و حتی مدتی به مهاجم جانشین تبدیل شده بود و هواداران پرسپولیس عادت داشتند وی را در محوطه جریمه ببینند اما حالا در پست دفاع چپ حضور دارد و کمتر در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرد.

نکته جالب این که در اولین بازی این فصل سرخ ها در جام حذفی نیز دفاع چپ این تیم که در آن زمان محمد انصاری بود، موفق به گلزنی شد و تک گل صعودبخش سرخ ها را به ثمر رساند و حالا بار دیگر یک دفاع چپ توانست گلزنی کند. البته انصاری با ضربه از راه دور این کار را انجام داد اما مصلح با ضربه سری محکم و دقیق دروازه فراهانی را گشود.

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها