کد خبر : 1592670 | 29 بهمن 1397 ساعت 20:17 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: بایرن با استادیومی مثل آنفیلد غربیه نیست

نیکو کوواچ، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، بازی کردن برابر لیورپول در آنفیلد را مبارزه ای دشوار توصیف کرد.

کوواچ: بایرن با استادیومی مثل آنفیلد غربیه نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب و در بازی رفت مهمان مرسی سایدی ها خواهد بود و کوواچ امیدوار است جو استادیوم آنفیلد روی تمرکز بازیکنانش بی تاثیر باشد.

 

1383208

 

دیدار برابر لیورپول: "فضای استادیوم آنفیلد بی شک در جریان مسابقه نقش آفرینی خواهد کرد؛ اما بازیکنان بایرن مونیخ با فضای چنین دیدارهای بزرگی غریبه نیستند و ما از زمان سوت آغاز مسابقه باید با تمرکز فراوان در زمین حاضر شویم.

 

مهم نیست کدام بازیکن در ترکیب اصلی قرار می گیرد و ما فردا شب باید بهترین عملکرد خود را در زمین ارائه دهیم. لیورپول در سالهای اخیر پیشرفت زیادی داشته و ما انتظار یک بازی فوق العاده را در زمین این تیم می کشیم.

 

لیورپول تیمی قدرتمند به شمار می آید اما بایرن مونیخ نیز اینگونه است و آنها به ما احترام می گذارند. ما می خواهیم به مراحل بعدی برسیم و این هدف ماست؛ پس اگر لیورپول 140٪ توان خود را ارائه دهد، ما باید 150٪ باشیم و دیدار مقابل آنها این یک مبارزه دشوار است."

 

1382933

 

شرایط کینگزلی کومان: "مصدومیت او در ساعت اخیر بهبود یافته است اما کینگزلی کومان در شرایطی به میدان خواهد رفت که به طور کامل بدون درد باشد. ما خوش بین هستیم که تیم پزشکی او را به دیدار فردا شب برابر لیورپول خواهد رساند."

 

شرایط دیگر بازیکنان: "فرانک ریبری امروز به تمرینات بایرن مونیخ ملحق شده است اما برای بررسی وضعیت نهایی ژروم بواتنگ باید منتظر بمانیم. اگر کادر پزشکی بگوید خطر عفونت برای بواتنگ وجود ندارد، او نیز می تواند یک گزینه برای خط دفاعی بایرن مونیخ باشد."

دیدگاه‌ها