کد خبر : 1592752 | 30 بهمن 1397 ساعت 09:37 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

شادی سر الکس از پیروزی یونایتد(عکس)

شادی زایدالوصف سر الکس فرگوسن از پیروزی دیروز منچستریونایتد مقابل چلسی در استمفورد بریج و بازگشت یونایتد به روزهای پیروزی‌های بزرگ، دوست‌داران او را خوشحال کرده است.

شادی سر الکس از پیروزی یونایتد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سر الکس فرگوسن که دیروز برای تماشای جدال منچستریونایتد و چلسی در مرحله پنجم جام حذفی انگلیس به استادیوم خانگی چلسی، استمفوردبریج، رفته بود از تماشای پیروزی راحت و مقتدرانه شیاطین سرخ بر حریف بزرگ‌شان بسیار راضی به نظر می‌رسید و لبخند‌های او که از شادی زایدالوصف سر الکس خبر می‌داد، دوست‌داران او را بسیار خوشحال کرد.

 

1383316

 

آندر هررا و پل پوگبا با به ثمر رساندن دو گل پیروزی شیاطین سرخ را رقم زدند تا یونایتد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف ولوز برود. این پیروزی مهم برای اوله گنار سولسشر، شاگرد قدیمی سر الکس که در فاصله سالهای 1996 تا 2007 شاگرد او بوده، برای اسطوره شیاطین سرخ بسیار خوشحال‌کننده بود.

 

1383315

 

از زمان اخراج ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد، فرگوسن 77ساله به مراتب بیشتر از دوران مورینیو به استادیوم آمده و به تماشای بازی‌های یونایتد می‌نشیند. حضور سر الکس چه در بازی‌های منچستریونایتد و چه در مجموعه تمرینی این تیم به مراتب بیشتر شده و به نظر می‌رسد سر الکس قصد دارد حمایت خود را از شاگرد سابقش سولسشر به این ترتیب ابراز کند.

 

1383314

 

 

 

دیدگاه‌ها