کد خبر : 1592903 | 30 بهمن 1397 ساعت 16:50 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان 1 شاهین شهرداری بوشهر 2؛

لیگ‌یک/ گل ریحان حمله کرد، ویسی سه امتیاز گرفت

شاگردان مجتبی حسینی در روزی که نمایش بهتری نسبت به میهمان خود داشتند، در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم مغلوب شدند تا فرصت بسیار خوبی برای جاگذاشتن رقبا را از دست بدهند.

لیگ‌یک/ گل ریحان حمله کرد، ویسی سه امتیاز گرفت

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و مانند سایر دیدارهای این فصل پس از کناره گیری سیاه جامگان و نفت تهران، شهرداری تبریز و فجرسپاسی قرعه استراحت داشتند.


مهم ترین دیدار این هفته در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد؛ جایی که  تیم گل ریحان البرز پذیرای شاهین شهرداری بوشهر بود و در شرایطی که نمایش بهتری از میهمان خود داشت، روی یک ضربه ایستگاهی مغلوب شد و در ادامه گل دوم را دریافت کرد، تا تک گلی که آنها ثبت کردند بی ثمر باشد و شکست تلخی را مقابل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر تجربه کردند.


در این دیدار که با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان عبدالله ویسی خاتمه یافت، این تیم میزبان بود که نمایش بهتری از رقیبش داشت ولی همانطور که افکار تدافعی ویسی را در استقلال خوزستان و همینطور نفت مسجد سلیمان در این فصل از لیگ برتر دیده بودیم، آنها عقب نشستند تا از ضدحملات و ضربات ایستگاهی برای رسیدن به گل استفاده کنند.


در واقع شاگردان حسینی نمایش بهتری از حریف خود تا پیش از گل اول داشتند که در دقیقه 51 توسط کمال الدین نیک خوی از روی یک ضربه ایستگاهی پس از برخورد به دیوار دفاعی گل ریحان ثبت شد.


پس از گل تلاش شاگردان مجتبی حسینی بیشتر شد ولی آنها بازهم روی یک ضدحمله غافلگیر شدند و گل دوم را توسط بهمن سالاری دریافت کردند.


عقب افتادن با دو گل سبب شد تا تلاش تیم میزبان برای بازگشت به بازی بیشتر شود. آنها در دقیقه 74 روی یک ارسال و ضربه سر سهیل فدارکار اختلاف را به حداقل رساندند ولی حملات پردامنه آنها در 15 دقیقه پایانی یکی پس از دیگری از دست رفت تا سه امتیاز حساس در دیداری 6 امتیازی از دست برود.


با نتیجه‌ای که کسب شد، شاهین شهرداری بوشهر از غفلت صدرنشین لیگ استفاده کرد و اختلافش را با گل گهر سیرجان به عدد 4 رساند تا در هفته‌های آتی با انگیزه زیادی به مسابقات وارد شود.


در سوی دیگر گل ریحان با این شکست خانگی و با توجه به پیروزی مس کرمان و آلومینیوم اراک حالا آلومینیوم را با 36 امتیاز در جدول کنار خود می بیند و مس کرمان که امروز بدون دست نشان بازی کرد و 5 بر صفر برنده شد را 35 امتیازی و در یک قدمی‌اش می بیند تا در بازی‌های آینده فرصت کمتری برای از دست دادن امتیازات حساس داشته باشد.

دیدگاه‌ها