کد خبر : 1592928 | 30 بهمن 1397 ساعت 18:36 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

احمد موسوی: عجیب ترین روز عمر فوتبالی من بود

مدافع جدید تراکتورسازان از حس و حال خود از دیدار تراکتور و استقلال می گوید و اینکه خاص ترین روز فوتبالی عمرش بوده است.

احمد موسوی: عجیب ترین روز عمر فوتبالی من بود

به گزارش ورزش سه، احمد موسوی مدافع جدید تراکتورسازان گفتگویی را خبرنگار ورزش3 در تبریز داشته است که در ادامه می خوانید.

 

خاص ترین روز عمرم


واقعیت این است که من تا به حال در تیم های پرهوادار بازی نکرده ام و این اولین بار است که پیراهن تیمی را می پوشم که تماشاگرانش بیشتر از ظرفیت استادیوم به ورزشگاه می آیند و جوی غیر قابل وصف که به نظرم آرزوی هر فوتبالیستی است که بودن در آن را د اشته باشد و بازی تراکتور و استقلال عجیب ترین و خاص ترین روز عمرفوتبالی من بود.

 

سابقه بازی مقابل تراکتور پر تماشگر را داشتم


قبلا مقابل تراکتور در استادیوم پر از هوادار بازی کرده بودم. در سالی که حاج رسول خطیبی سرمربی تراکتور بودند با تیم راه آهن به تبریز آمدیم و 4 تا خوردیم و برگشتیم! آن دیدار نیز ورزشگاه پر بود ولی حسی که به بازیکن می‌دهد زمانی هیجان دارد که تماشاگران تیم خودت باشند نه حریف.

 

صد هزار نفر تشویقم می کنند؟


وقتی وارد زمین شدیم واقعا در شوک بودم و تا حالا چنین حسی را نداشتم و وقتی هواداران تشویقم می کردند یک لحظه هنگ کردم و یعنی صد هزار تماشاگر تشویقم می کنند؟ پر از هیجان بود که عطش بازی کردن که متاسفانه جریان بازی طوری رقم خورد که فرصت بازی به من نرسید ولی قطعا خیلی زود به ترکیب اصلی خواهم رسید.

 

نیمکت تراکتور میدان جنگ است


هیچ بازیکنی از نیکمت نشینی خوشحال نیست و من هم از این موضوع خارج نیستم ولی نیمکت تراکتور میدان جنگی را ساخته برای پیشرفت و رقابت و من تلاش می کنم که خیلی زود به ترکیب برسم و این چندان دور نیست و صحبت هایی با لینکز داشته ام که به روزهای خوش امیدوارم.

دیدگاه‌ها