کد خبر : 1592968 | 30 بهمن 1397 ساعت 21:16 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

با دو گام موفق آسیایی؛

چهره فصل برای ذوب‌آهن عوض شد

بازگشت فراموش نشدنی شاگردان علیرضا منصوریان و شکست تیم قدرتمند الغرافه می تواند تمام ناکامی های اخیر سبزپوشان را به دست فراموشی بسپارد.

چهره فصل برای ذوب‌آهن عوض شد

به گزارش "ورزش سه"، نگاهی به جدول رده بندی رقابت های لیگ هجدهم به وضوح نمایانگر شرایط نامساعد و دور از انتظار سبزپوشان اصفهانی است؛ تیمی که با امیرقلعه نویی نتایج فوق العاده ای طی نیم فصل دوم لیگ هفدهم کسب کرد و سعید آذری و همکارانش به نتیجه‌ای غیر از قهرمانی در لیگ هجدهم نمی اندیشیدند، اما فوتبال هیچ وقت به طور کامل با پیش بینی ها و انتظاراتی که وجود دارد، همراه نبوده است.


کسب 14 امتیاز از 16 بازی و قرار گرفتن در رتبه چهاردهم اتفاقی نیست که ذوب آهن به آن عادت داشته باشد و همین روند نزولی بود که باعث برکناری امید نمازی علیرغم بازی های زیبایی بود که از این سبزپوشان در رقابت های لیگ شاهد بودیم.


مدیران باشگاه اصفهانی اما امیدوار بودند با حضور منصوریان روند تیمشان تغییر کند ولی این اتفاق رخ نداد تا ذوب آهن سقوط به رتبه چهاردهم جدول را هم تجربه کند.


کسب سه امتیاز از 5 مسابقه و شکست مقابل تیم های پارس جنوبی و پرسپولیس، منصوریان را تحت فشار زیادی قرار داده بود؛ فشار زیادی که حالا با پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا بی شک از آن کاسته شده و احتمالا در ادامه شاهد چهره دیگری از این تیم خواهیم بود.


ذوب آهن در شرایطی موفق شد طی یک بازی سه گل به تیم الغرافه بزند که پیش تر در 5 مسابقه لیگ برتر و یک دیدار آسیایی فقط 2 گل به ثمر رسانده بود.


جدای از این، پیروزی و بازگشت خیره کننده مقابل الغرافه در شرایطی به دست آمد که بازیکنان ذوب آهن با دو گل خورده به رختکن رفته بودند؛ با این حال با خریدهایی که منصوریان برای تقویت تیم داشته و به خصوص حضور مثبت اوساگونا که نمایش خوب خود را مقابل الغرافه هم تکرار کرد و البته توصیه های سرمربی تیم، سبزپوشان سه گل در نیمه دوم زدند و در یکی از تعیین کننده ترین بازی های فصل پیروز شدند.


هفته آینده ذوب آهن باید در لیگ برتر به مصاف استقلال تهران برود؛ دیداری که به نوعی یادآور آخرین حضور منصوریان به عنوان سرمربی آبی پوشان پایتخت هم هست.


پیروزی مقابل الغرافه و روحیه ای که بازیکنان ذوب آهن از این برد شیرین کسب کرده اند، می تواند با تغییر چهره سبزپوشان اصفهان در لیگ برتر همراه شود؛ اتفاقی که برای پی بردن به درستی آن باید تا روز پنجم اسفندماه صبر کنیم و ببینیم شاگردان منصوریان پس از دو گام موفق آسیایی در لیگ برتر چه واکنشی به نتایج ضعیف خود با خارج شدن از زیر فشار خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها