کد خبر : 1593043 | 01 اسفند 1397 ساعت 11:04 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بلندزن‌ها، امید اصلی تارتار برای گلزنی به استقلال

سرمربی پارس جنوبی جم در خط حمله دستش برای استفاده از بازیکنان باز است و به همین خاطر امید زیادی به باز کردن دروازه استقلال دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم امروز در شرایط مقابل استقلال تهران قرار می گیرد که در 3 مسابقه ابتدایی نیم فصل دوم شکستی نداشته ومی خواهد در ورزشگاه آزادی نیز نتیجه خوبی به دست آورد.


یکی از اتفاقات خوبی که در نیم فصل برای تیم تحت هدایت مهدی تارتار رخ داد، تقویت این تیم در خط حمله بود. پارس جم در خط حمله بازیکنانی نظیر عماد میرجوان، ابراهیم صالحی و مجید علیاری راداشت و در نیم فصل نیز فرزاد حاتمی و کیوان امرایی اضافه شدند تا این تیم در خط حمله قدرت بیشتری پیدا کند. از این رو میرجوان که مدت زیادی از نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داد، از دیدار با فولاد به مسابقات برگشته و در بازی با نساجی نیز برای تیمش گلزنی کرد.


نکته قابل توجه درباره این مهاجمان بلندقامت بودن آنها است. از این رو برای باز کردن دروازه استقلال هم مهدی تارتار امیدش به همین مهاجمان بلندقامت است تا بتوانند مثل بازی های قبل هنرشان را به رخ بکشند. علاوه بر این بازیکنی مثل محمد نوری نیز که قامت خوبی دارد در حملات حضورش موثر دارد و بازیکنانی مثل روح الله سیف اللهی و شهرام گودرزی هم می توانند در خط حمله به تیم شان کمک زیادی انجام دهند.


عکس ها: مهدی مهران نژاد

 

1383670

 

1383671

 

دیدگاه‌ها