کد خبر : 1593196 | 01 اسفند 1397 ساعت 18:41 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوش سابق بلژیکی:

هازارد باید به رئال برود تا پیشرفت کند

ادن هازارد بارها از تمایلش برای رفتن به رئال سخن گفته اما هر بار به دلایلی این امر میسر نشده است.

هازارد باید به رئال برود تا پیشرفت کند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در این فصل عملکرد پر فراز و نشیبی داشته و ممکن است نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را برای دومین فصل پیاپی به دست بیاورد. در این صورت می‌توان منتظر رفتن ستاره‌های چلسی از جمله ادن هازارد بود. در این بین شایعات زیادی نیز در مورد جدایی ادن هازارد و رفتن او به رئال در فصل اینده به گوش می رسد.

 

 

1367419

 

 

امیل امپنزا مهاجم سابق تیم ملی فوتبال بلژیک نیز معتقد است که هازارد باید به رئال برود تا پیشرفت کند:« هازارد برای بهتر شدن و پیشرفت باید مسیر درستی را طی کند و به رئال مادرید برود. فکر می‌کنم در همین چند سالی که هازارد در چلسی بوده، توانسته تاریخ سازی کند و یکی از بزرگترین بازیکنان تیم چلسی بوده است و حالا وقت آن است که به تیم دیگری برود. هازارد در چلسی موفقیت‌های زیادی داشته ولی نتوانسته قهرمان لیگ قهرمانان شود. این در حالی است که رئال مادرید همیشه در لیگ قهرمانان موفق بوده و به نظرم بهترین گزینه برای هازارد است.»

 

چلسی در رقابت با آرسنال و منچستریونایتد است تا سهمیه چهارم انگلیس برای لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. آبی‌های لندن بعد از حذف از جام حذفی، اکنون امیدوار به درخشش در ادامه لیگ برتر هستند.

دیدگاه‌ها