کد خبر : 1593271 | 01 اسفند 1397 ساعت 21:57 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی، استاد کلین شیت از استقلال! (عکس)

گلر استقلالی‌ها یک کلین شیت دیگر در لیگ هجدهم ثبت کرد تا رکوردش از این لحاظ را بهبود بخشیده باشد.

به گزارش "ورزش سه" نیمه دوم بازی استقلال و پارس جنوبی تقریبا در دست شاگردان تارتار بود اما موقعیت‌های زیادی برای آن‌ها در محوطه جریمه پیش نیامد و بیشتر به استفاده از شوت های راه دور رو آوردند.  

به همین دلیل زردپوشان میدان  در اواسط نیمه دوم با آوردن روح الله سیف اللهی به مسابقه حملات خود را بیشتر کردند تا بتوانند فاصله را کمتر کنند. در یکی از این صحنه ها مهاجم تازه وارد پارس از تعویض اشتباه منطقه زمین توسط نورافکن استفاده و در میانه راه مالکیت توپ را برای خود و بلافاصله شوتی را به سمت دروازه شلیک کرد که با واکنش خوب شماره یک استقلال مواجه شد.

 

یک دقیقه بعد فرزاد حاتمی باز هم شانس خود را از پشت محوطه جریمه امتحان و شوت را با پای چپ روانه دروازه کرد که رحمتی این موقعیت را هم به راحتی در اختیار گرفت. حملات دامنه دار پارس باز هم ادامه یافت و ضربه سر خطرناک بازیکن این تیم در محوطه جریمه را این بازیکن با تجربه در اختیار گرفت تا بازی به نفع استقلال عوض شود.

 

رحمتی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این مسابقه تعداد کلین شیت‌های خود در لیگ هجدهم را به عدد 11 رساند تا به نوعی استادی از این لحاظ در مسابقات باشد.

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها