کد خبر : 1593325 | 02 اسفند 1397 ساعت 09:25 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: برای بازی‌های بزرگ CL آماده نیستیم

پپ گواردیولا بعد از بازگشت رویایی تیمش در بازی دیشب مقابل شالکه، گفت از عملکرد سیتی راضی نیست و معتقد است منچسترسیتی هنوز به آمادگی کامل برای چالش لیگ قهرمانان نرسیده است.

گواردیولا: برای بازی‌های بزرگ CL آماده نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچسترسیتی دیشب در زمین شالکه، در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با بازگشتی رویایی که با به ثمر رساندن دو گل در 5 دقیقه پایانی بازی همراه بود توانست حریف آلمانی را 3-2 شکست دهد، پپ گواردیولا در پایان بازی گفت با اینکه از نتیجه بدست آمده راضی است ولی عملکرد تیمش در این بازی باعث شده نسبت به آینده سیتی در لیگ قهرمانان نگران باشد. پپ می‌گوید اگر تیمش به مراحل بالاتر صعود کند، برای چالش‌های دشوار آن مراحل آماده نیست.

 

گواردیولا در پایان بازی با شالکه به خبرنگاران گفت:" نتیجه این بازی عالی بود. ما دو پنالتی به حریف دادیم و یک کارت قرمز گرفتیم. این برای تیمی مثل سیتی اصلا خوب نیست. بازی امروز نشان داد ما برای چالشهای دشوار مراحل بالاتر این رقابتها هنوز آماده نیستیم".

 

1383977

 

پپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما خوب بازی کردیم ولی توپهای خیلی ساده‌ای را از دست دادیم که در رقابتی مثل چمپیونزلیگ نباید از دست بدهیم. من به VAR اعتماد دارم و یکی از هواداران پر و پا قرصش هستم. البته یک سری نظرات درباره این سیستم دارم ولی در بازی امروز اتفاقی که با VAR افتاد درست بود".

 

گواردیولا در ادامه اضافه کرد:" کار هنوز تمام نشده. ما در این بازی به حریف خیلی فضا دادیم. البته رویهم‌رفته بازی خوب بود. در نیمه دوم ما عالی و با شخصیتی مثال‌زدنی کار کردیم، مثل بازی‌ای که در آنفیلد داشتیم، بازی‌ای که 3-0 از حریف عقب افتاده بودیم".

 

 

دیدگاه‌ها