کد خبر : 1593395 | 02 اسفند 1397 ساعت 15:08 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوشبختی‌ جورج لیکنز؛ تراکتور کامل شد

تراکتورسازی با بازگشت لی اروین تقریبا یک تیم کامل شده و این روزها در آرامش کار خود را برای ادامه فصل انجام می دهد.

خوشبختی‌ جورج لیکنز؛ تراکتور کامل شد

به گزارش "ورزش‌سه"، سرخپوشان فوتبال آذربایجان در فصل جاری روزهای خوبی را سپری کرده اند. آنها بعد از واگذاری به بخش خصوصی توانسته اند قدرت بیشتری پیدا کنند و با حضور نفرات کلیدی در ترکیب تیم خود شرایط بسیار خوبی دارند. حضور ستاره های بزرگ و تلفیق بازیکنان باتجربه و جوان تیم خوبی را برای تراکتوری ها ساخته و حالا هواداران آذربایجانی نیز امید زیادی به تیم شان بسته اند.


از سوی دیگر برد مقابل استقلال در هفته گذشته نیز شرایط تراکتورسازی را در جدول رده بندی بهبود بخشید و باعث شد تا به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بشود روی آنها حساب باز کرد. یکی از نقاط ضعف معدود تراکتورسازی در این فصل کمبود بازیکن در خط حمله بود که تلاش های مسئولان این باشگاه برای بازگشت لی اروین مهاجم اسکاتلندی به ایران نتیجه داد و این بازیکن هم شب گذشته با حضور در تبریز کارش را دوباره از سر گرفت. حضور لی اروین در تمرینات تراکتور می تواند قدرت خط حمله این تیم را افزایش دهد. اروین در کنار آنتونی استوکس و ساسان انصاری و همچنین محمدرضا آزادی جوان خط حمله قدرتمندی را در ادامه مسابقات لیگ برتر برای تراکتور خواهند ساخت که می توانند گل های زیادی نیز به ثمر برسانند و باعث موفقیت شوند.


یکی دیگر از مسائلی که به تراکتورسازی کمک کرده، نبود دغدغه مالی است. تراکتورسازان در روزهایی که بسیاری از تیم ها مشکل مالی دارند و برخی نیز دست به اعتصاب می زنند با کمترین محدودیت ها کارشان را دنبال می کنند و مشکل خاصی از این بابت ندارند. ادعای مسئولان تراکتورسازی در فصل جاری همواره این بوده که پرداختی بازیکنان و مربیان به روز انجام شده و دغدغه مالی در این تیم وجود ندارد. از این رو قرار است تا قبل عید نوروز نیز 10 تا 15 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا نفرات با انگیزه بیشتر کارشان را برای ادامه لیگ انجام بدهند. این اتفاق در حالی رخ داده که در سال های گذشته که این تیم به بخش خصوصی منتقل نشده بود، مشکلات مالی زیادی داشت اما در فصل جاری با حضور محمدرضا زنوزی در راس باشگاه مشکلات مالی نیز مرتفع گشته است.


با شرایط موجود به نظر می رسد تراکتورسازی یکی از کامل ترین مجموعه های فوتبال ایران در فصل جاری است. آنها در امر مدیریتی، فنی و بازیکنان بهترین شرایط را دارند و حالا همه چیز برای انجام رقابت درست در صدرجدول برای کسب عنوان قهرمانی مهیا شده است.

دیدگاه‌ها