کد خبر : 1593518 | 03 اسفند 1397 ساعت 10:05 | 57.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی زنیت: سردار را تعویض کردم که مصدوم نشود

سرگی سماک، سرمربی زنیت سنت‌پترزبورگ که تیمش دیشب در خانه خود، در لیگ اروپا با درخشش سردار آزمون و دبل او موفق شد فنرباغچه را 3-1 شکست دهد از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

سرمربی زنیت: سردار را تعویض کردم که مصدوم نشود

به گزارش "ورزش سه"، زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون، فوتبالیست ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد دیشب در بازی برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا، در خانه خود درحالی به مصاف فنرباغچه ترکیه رفت که بازی رفت در استانبول را با نتیجه 1-0 به حریف واگذار کرده بود.

 

زنیت اما در بازی برگشت با دبل سردار آزمون و درخشش ملی‌پوش کشورمان موفق شد فنرباغچه را 3-1 از پیش رو بردارد و در مجموع با نتیجه 3-2 به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

 

1384199

 

سرگی سماک، سرمربی زنیت، در پایان بازی با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت:" بازی سختی بود ولی همه امشب دیدند که ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. بعد از دو ماه وقفه، دوباره شروع کردن به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست. بعضی از بازیکنان ما دیر به تیم ملحق شده‌اند و ما چندین بازیکن مصدوم هم داریم".

 

سماک در ادامه گفت:" با همه این مشکلات، بازیکنان ما امروز بهترین بازی را انجام دادند و در فاز تهاجمی نسبت به بازی اول ما با فنرباغچه به مراتب بهتر ظاهر شدند. البته ما از همه چیز راضی نیستیم ولی از نظر نتیجه کسب شده و تلاشی که بازیکنان به خرج دادند نمی‌توانیم از چیزی شکایت داشته باشیم".

 

1384201

 

سرمربی زنیت سنت‌پترزبورگ درباره سردار آزمون، ستاره ایرانی تیمش گفت:" در بازی رفت که در استانبول برگزار شد سردار تازه به تیم ملحق شده بود و فقط چند روز تمرین کرده بود. بنابراین نمی‌توانستیم در استانبول او را از اول به میدان بفرستیم. در این بازی هم علت تعویض سردار و به زمین فرستادن زابولوتنی این بود که سردار دچار مشکل شده بود و مجبور بودیم تعویضش کنیم. اگر سردار از نظر بدنی آماده بود و مشکلی برایش پیش نمی‌آمد تعویض نمی‌شد و تا پایان در میدان می‌ماند".

 

دیدگاه‌ها