کد خبر : 1593793 | 04 اسفند 1397 ساعت 12:17 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

بهمن ماهِ منصوریان است

چینی: ذوب آهن برابر استقلال هجومی بازی می‌کند

ذوب آهن بعد از پیروزی با ارزش و جالب برابر الغرافه حالا با روحیه مضاعف به لیگ برتر باز می گردد و فردا یک بازی سخت و حساس را برابر استقلال برگزار می کند.

چینی: ذوب آهن برابر استقلال هجومی بازی می‌کند

به گزارش" ورزش سه" ذوب آهن که بعد از حضور علیرضا منصوریان هم نتوانسته بود در لیگ برتر نتایج دلخواهش را بگیرد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توانست موفق عمل کرده و با حذف الغرافه و ستاره هایش به مرحله گروهی پا بگذارد. این تیم بعد از این نتیجه خوب به لیگ بازگشته و فردا باید با استقلال بازی کند. یک بازی سخت با امتیازات با ارزش که البته حضور علیرضا منصوریان و دیدار با تیم سابقش به جذابیت های آن می افزاید. علی چینی بازیکن سابق استقلال که در تیم های نفت تهران و استقلال دستیار علیرضا منصوریان بود درباره عملکرد ذوب آهن و منصوریان در پلی آف گفت:« به نظرم ذوب آهن و علیرضا منصوریان کار بزرگی انجام دادند. ذوب آهن در نیمه دوم این بازی عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست بازی دو بر صفر باخته را سه بر دو ببرد. من به این بهانه دوست دارم یک چیزی را درباره مربیگری علیرضا منصوریان بگویم؛ او در این چند سالی که در لیگ برتر مربیگری کرده همیشه یک مقدار زمان برای شناخت نفرات و اجرای برنامه های تاکتیکی اش نیاز دارد و به نظرم این زمان برای ذوب آهن به دست آمده و این تیم را تبدیل به تیم خطرناکی برای رقیبان کرده است. ذوب با این بازی برای حریفان لیگ برتری هم خط و نشان کشید و نشان داد که از این به بعد باید این تیم را جدی گرفت.»


او افزود:« رتبه حال حاضر ذوب آهن واقعی نیست و همانطور که گفتم این تیم با بازی الغرافه زنگ خطر را برای تیم های دیگر به صدا در آورد.» دستیار منصوریان در استقلال در ادامه گفت:« درباره تیم های منصوریان این را هم باید بگویم که مثل دقیقه 90 تا 94 که راموس تایم است می توان گفت بهمن، ماه او و منصوریان تایم است. همیشه تیم های علی منصوریان چه نفت، چه استقلال و حالا ذوب آهن در بهمن ماه اوج می گیرند. برد الغرافه در سی بهمن به دست آمد همانطور که آن توفان سه بر دو در دربی نیز در بهمن ماه بود.»


بازیکن سابق استقلال درباره بازی حساس فردا که بین ذوب آهن و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود هم گفت:«استقلال تیم فوق العاده پرمهره ای است. بازیکنان خیلی خوبی در نیم فصل گرفته و از نظر فنی تیم باهوش و بسیار خوبی است به خصوص این که مقابل چشم هواداران خونگرم و متعصبش بازی می کند. به نظرم کار برای ذوب آهن سخت است اما مطمئن هستم این تیم با یک بازی هجومی برای بردن به مصاف استقلال می رود تا امتیاز بگیرد.»


او اضافه کرد:« هردو تیم به امتیازات این بازی نیاز دارند؛ استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی و ذوب آهن برای کندن از نیمه پایین باید این بازی را ببرند و همین باعث می شود که دو تیم با تفکر هجومی پا به زمین بگذارند. فکر می کنم شاهد یک بازی خیلی خوب از نظر فیزیکی و فنی باشیم که هر تیمی باهوش تر و زیرکانه تر از فرصت هایش استفاده کند در آن به پیروزی می رسد.»
چینی گفت:«نظر شخصی ام این است که استقلال و ذوب آهن یک بازی پرگل می شود و امیدوارم هراتفاقی می افتد به نفع تیم ها باشد چون مساوی به درد هیچکدام نمی خورد.»

دیدگاه‌ها