کد خبر : 1593798 | 04 اسفند 1397 ساعت 12:29 | 95.3K بازدید | 0 دیدگاه

شادی گل جنجالی ستاره رقیب استقلال

فرار توپ جمع کن از دست شیر فرانسوی الهلال(عکس)

شادی گل عجیب گلزن فرانسوی الهلال این دفعه باعث وحشت توپ جمع کن ورزشگاه جده شد تا گومز در صدر اخبار حاشیه ای قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از این که یکی از مدیران باشگاه الهلال به بهانه تقدیر از تلاش های مهاجم فرانسوی به او بچه شیر هدیه داد، صحنه شادی بافتیمبی گومز در ورزشگاه جده در بازی حساس با الاتحاد موجب ترس یکی از توپ جمع کن های کنار زمین شد تا ستاره فرانسوی قهرمان عربستان بیشتر از همیشه در تیررس حواشی قرار بگیرد.


بافتیمبی گومز از روزی که پیراهن الهلال را برتن کرد شادی گل عجیبی از خود ابداع و به اجرا گذاشت که این ستاره سرشناس را از تمام خارجی های حاضر در لیگ عربستان متمایز می کرد. شادی به شکل حرکت حیوانات درنده و شکارچی با آن ظاهر ترسناک، گومز را به عنوان کابوسی بزرگ برای هر مدافعی در لیگ عربستان مطرح کرده است.


ستاره فرانسوی سابق لیون، سوانزی سیتی و ... در بازی حساس الهلال با الاتحاد در کلاسیکوی بزرگ سعودی ها باز هم خوش درخشید و گلزن اول آبی های ریاض شد تا شادی گل او این بار در مقابل پسربچه توپ جمع کن در ورزشگاه زیبای جده صحنه های عجیب تری را رقم بزند.


ترس شدید توپ جمع کن از شادی بافتیمبی گومز فرانسوی توسط دوربین ها شکار شد، صحنه ای که باعث واکنش جالب تر خود این بازیکن نیز گردید. ستاره فرانسوی وقتی دید توپ جمع کن خردسال کنار زمین از شادی گل او وحشت کرده است با در آغوش کشیدن این پسربچه به او دلداری داد و در پایان نیز پیراهن خود را به رسم یادگار به این پسر اهدا کرد تا به نوعی جبران مافات کرده باشد.


بافتیمبی گومز یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین بازیکنان الهلال در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. ستاره فرانسوی که قرار است در دو بازی رفت و برگشت در دوحه و ابوظبی مقابل استقلال ایران هم به میدان برود، امید اول گلزنی قهرمان عربستان است و شاگردان وینفرد شفر باید برنامه ای ویژه برای مهار او طراحی کنند.

 

1384527

دیدگاه‌ها