کد خبر : 1593799 | 04 اسفند 1397 ساعت 12:25 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

نا امیدی آقای کچ در دقیقه 7+90

رضا مهاجری یکی از مربیانی است که در کنار خط پر جنب و جوش است و به نوعی می شود گفت او با دقایق بازی زندگی می کند و با دقایق همراه است.

نا امیدی آقای کچ در دقیقه 7+90

به گزارش "ورزش سه"، تیم رضا مهاجری که دور برگشت را خوب شروع کرده در بازی با پیکان هم دراندیشه کسب سه امتیاز بود اما پیکانی ها مجدانه تر از همیشه فوتبال کردند و از همان شروع بازی مصمم بودند که دست پر میدان را ترک کنند و البته در این مسیر برهم زدن نظم تاکتیکی تیم ماشین سازی یکی از ایده های آنها برای رسیدن به سه امتیاز بود.

 

با وجود این اتفاقات رضا مهاجری بعد از اینکه ماشین سازی نتیجه را به پیکان داد به زدن گل مساوی از سوی شاگردانش امیدوار بود و حتی در وقت های اضافه هم بازیکنان خود را رو به جلو فرا می خواند و بالاخره رسید آن دقیقه ای که ماشین سازی باید گل مساوی را می زد. پنالتی در دقیقه 97! اما رضا خالقی فر بهترین بازیکن ماشین سازی پنالتی که دخسوس گرفته بود را از دست داد تا آه از نهاد رضا مهاجری بلند شود. زمانی که رضا خالقی فر از روی خط پنالتی نتوانست دروازه پیکان را باز کند رضا مهاجری کلا از به تساوی کشاندن بازی نا امید شد و از کنار خط  به روی نیمکت آمد و افسوس موقعیت از دست رفته را خورد! گویی پیکان باید این بازی را می برد و از بحران خارج می شد. هر چند همان طور که اشاره شد پیکان در این بازی مزد بازی خوب خود را گرفت و شایسته کسب سه امتیاز بود. ماشین سازی در بازی پیشین هم در دقایق پایانی با گلی که از میثم تهدیدست خورد سه امتیاز بازی با سپیدرود را به یک امتیاز کاهش داد!

 

اما فوتبال برای رضا مهاجری و ماشین سازی ادامه دارد و اشتباهات این دو بازی در دیدارهای آینده قابل جبران است.

 

عکس:علیرضا گلی

 

1384528

 

1384529

 

1384530

 

1384532

دیدگاه‌ها