کد خبر : 1593827 | 04 اسفند 1397 ساعت 13:43 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

سومین روز اعتصاب شاگردان دایی؛

سایپا بدون تمرین به تراکتور رسید

نارنجی پوشان بدون اینکه حتی یک جلسه تمرینی داشته باشند، به مصاف تراکتورسازی خواهند رفت.

سایپا بدون تمرین به تراکتور رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپا به دلیل انجام دو مسابقه در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های مینروا پنجاب هند و الریان قطر، نتوانست در هفته‌های هفدهم و هجدهم لیگ برتر که قرار بود مقابل پیکان و ذوب‌آهن قرار بگیرد، به میدان برود و دیدارهای این تیم لغو شد ولی نارنجی پوشان بعد از دو هفته باید فردا با تراکتورسازی دیدار کنند.

 

شاگردان علی دایی بعد از آنکه مقابل الریان قطر شکست خورده و نتوانستند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، در بازگشت به ایران حاضر به انجام تمرین نشدند و بخاطر مشکلات مالی دست به اعتصاب زدند.

 

پس از آنکه نارنجی پوشان در اقدامی هماهنگ در دو روز اخیر حاضر به انجام تمرینات تاکتیکی نشدند، پیش‌بینی می‌شد امروز در آخرین جلسه تمرینی قبل از دیدار با تراکتورسازی شرکت کنند ولی آنها با وجود حضور در محل تمرین، دوباره دست به اعتصاب زدند.

 

طبق برنامه قبلی قرار بود تمرین امروز شنبه سایپا از ساعت ۱۲  در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی آغاز شود که بازیکنان حاضر به انجام تمرین نشدند.

 

اکنون سایپا بدون اینکه هیچ جلسه تمرینی را بعد از دیدار برابر الریان قطر برگزار کرده باشد، از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

دیدگاه‌ها