کد خبر : 1593845 | 04 اسفند 1397 ساعت 14:54 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیلا رجبی اولین طلای زنان دوومیدانی‌کار را اهدا کرد

اهدای دیپلم افتخار تختی به موزه ملی ورزش

مدالهای و یادبودهای قهرمانان و فدراسیون‌های ورزشی به موزه ملی ورزش ایران اهدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، جلسه موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک با حضور وزیر ورزش ، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رییس کمیته پارالمپیک، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش ، عبدالحمید احمدیمعاونت امور فرهنگی وزارت ورزش، برخی از مسئولان فدراسیون‌ها و ورزشکاران، در وزارت ورزش برگزار شد.


در این جلسه پس از صحبت‌های صالحی امیری، برخی از مسئولان و ورزشکاران فدراسیون‌های بسکتبال، کشتی، دوومیدانی و وزنه برداری آثار، مدال، جام، یادبودهای خود را به موزه اهدا کردند.


رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال اولین نشان تیم ملی بسکتبال ایران برای کسب سهمیه المپیک در سال ۲۰۰۷ و اولین مدال آسیایی ایران در بسکتبال و همچنین نشان بهترین فدراسیون آسیا که به فدراسیون بسکتبال ایران در سال ۲۰۱۰ تعلق گرفته بود را به موزه اهدا کرد.


علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه محسن بیرانوند، محمد نصیری، علی پاکیزه‌جم از این  فدراسیون در این جلسه حضور داشتند و مدال و یادبودهای خود را به موزه اهدا کردند.

 

1384583


علیرضا رضایی نایب رییس فدراسیون کشتی، شلوار پهلوانی، گواهینامه ۱۹۶۴ توکیو، دیپلم افتخار و نامه اتحادیه جهانی کشتی که جهان پهلوان تختی را به عنوان ۱۰ کشتی گیر برتر دنیا معرفی کرده بود را از طرف فدراسیون به موزه اهدا کرد.

 

1384584


لیلا رجبی اولین مدال طلای خودش و اولین مدال طلای دوومیدانی زنان ایران که در بازی‌های آسیایی داخل سالن ۲۰۰۹ ویتنام کسب کرده بود را به موزه ملی ورزش اهدا کرد.

 

1384585


در پایان  سلطانی فر وزیر ورزش از ورزشکاران و مسئولان فدراسیون‌هایی که یادبودهای ارزشمند خود را به موزه ملی ورزش  اهدا کردند، قدردانی کرد.

 

 

دیدگاه‌ها