کد خبر : 1593875 | 04 اسفند 1397 ساعت 16:53 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

نظری: انگار همه قائم‌شهر در ورزشگاه بودند!

مهاجم نساجی معتقد است جو ورزشگاه شهید وطنی موجب شده بود تا نیمی از کارایی بازیکنان فولاد کاسته شود.

نظری: انگار همه قائم‌شهر در ورزشگاه بودند!

 

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی نظری با بیان اینکه بازی خوبی برابر فولاد انجام دادیم، اظهار کرد: ما و فولاد بازی را هجومی شروع کردیم و هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بودیم؛ خوشبختانه از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم، به خوبی استفاده کردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

 

او با تاکید بر اینکه بازی خیلی سختی پشت سر گذاشتیم، ابراز کرد: وقتی آقای قطبی و بازیکنان فولاد جو ورزشگاه شهید وطنی را دیدند، ۵۰ درصد از کارایی آنها کم شد؛ تماشاگران نساجی پُر شور و با هیجان هستند و کار را برای هر تیمی که به قائم‌شهر می‌آید، سخت می‌کنند؛ دست تک تک آنها را می‌بوسیم که دیروز بیشتر از همیشه سنگ تمام گذاشتند؛ در تمام بازی‌ها تماشاگران نساجی همینطور بودند، اما انگار دیروز همه قائم‌شهر به ورزشگاه آمده بودند.

 

مهاجم نساجی درباره عملکرد درخشانی که برابر فولاد داشت، گفت: خدا را شکر این لطف شامل حال من شد که اینطور کار کنم؛ سعی کردم هر موقع به‌عنوان بازیکن تعویضی یا فیکس وارد زمین می‌شوم، مثمر ثمر باشم؛ دیروز هم واقعا مثل تمام بازی‌ها با تمام قوا و جان و دل برای نساجی بازی کردم؛ برابر فولاد تمام تلاش خود را انجام دادم و در کنار سایر بازیکنان تیم که عملکرد خوبی داشتند، سعی کردم به تیم کمک کنم که خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم.

 

نظری یادآور شد: از زمان حضور آقای جلالی، فوتبال ما رو به جلو شده و روند رو به رشدی داشتیم؛ زمان زیادی نیست که آقای جلالی به تیم ما اضافه شده ولی می‌توانم بگویم که خدا را شکر هر هفته بهتر شدیم و امیدوار هستیم این روند را تا پایان نیم‌فصل دوم ادامه دهیم.

 

او درخصوص هدف نساجی در لیگ هجدهم عنوان کرد: واقعیت این است که اولین هدف ما ماندن در لیگ برتر و بعد از آن کسب رتبه تک رقمی است.

دیدگاه‌ها