کد خبر : 1594102 | 05 اسفند 1397 ساعت 13:11 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی - عالیشاه؛ همچنان پرفراز و نشیب

سیامک نعمتی و امید عالیشاه دو ستاره تیم پرسپولیس روز گذشته عملکرد خوبی در مقابل نفت مسجد سلیمان نداشتند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس دو امتیاز حساس مقابل تیم پایین جدولی نفت مسجد سلیمان را در حالی از دست داد که عناصر هجومی این تیم نمایش خوبی نداشتند و در این بین، امید عالیشاه و سیامک نعمتی نیز نتوانستند توانایی خود را نشان دهند. عالیشاه و نعمتی روز گذشته در ترکیب اصلی قرار گرفتند و برانکو امیدوار بود با درخشش این دو بتواند از سد تیم مرزبان عبور کند اما در طول مسابقه کمتر پیش آمد که دو ستاره تکنیکی پرسپولیس بتوانند در دوئل ها به برتری برساند.

 

نمایش متوسط نعمتی و عالیشاه در شرایطی رقم خورد که این دو در طول فصل جزو عناصر اصلی تیم پرسپولیس بوده اند اما عملکرد پرفراز و نشیب‌شان سبب شده تا برانکو رضایت کامل را از آن ها نداشته باشند. عالیشاه با ۵ پاس گل آقای پاس گل لیگ برتر است اما در بسیاری از مسابقات نمی‌تواند وظایفی که کادرفنی به او محول کرده را به خوبی اجرا کند.

 

نعمتی نیز باوجود نمایش های بسیار خوب، در چند بازی پرنوسان بوده. به طور مثال در بازی با استقلال خوزستان او به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در حملات بسیار خوب عمل کرد و یک پاس گل هم داد اما در بازی با پدیده و نفت، ستاره همیشگی نبود.

 

بدون شک پرسپولیس بدون درخشش این ستاره ها سخت بتواند با تیم های آماده ای چون تراکتور و سپاهان رقابت کند؛ خصوصا این که هرچه فصل به پایان نزدیک شود، بازی های سخت تر نیز فراخواهند رسید.

 

1384884

 

1384885

 

 

 

دیدگاه‌ها