کد خبر : 1594188 | 05 اسفند 1397 ساعت 18:27 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

استوکس با اجازه من به رختکن رفت

لیکنز:کارت داور به دژاگه اشتباه بود

جورج لینکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان بازی مقابل سایپا از کارت زرد اشکان دژاگه و محرومیت او انتقاد کرد.

لیکنز:کارت داور به دژاگه اشتباه بود

گزارش ورزش سه، مربی بلژیکی تراکتوری ها بعد از تساوی صفر تیمش در دیدار دشوار مقابل سایپا و حرف هایش را از اینجا آغاز کرد که بازی مقابل سایپا به سخت تر از پیش بینی هایش پیشرفته نقطه و با تعریف از تیم سایپا البرز شاگردان علی دایی را یک تیم سختکوش نامید که با ضربات ایستگاهی و بازی فیزیکی روز سختی را برای تراکتورسازی به وجود آوردند. 

 

 او در ادامه صحبت‌های در مورد داوری  گفت: کارت زردی که داور به اشکان دژاگه داده به هیچ وجه درست نبوده است. 

 

او همچنین با ابراز نگرانی از مصدومیت محمد طیبی گفت امیدوار است که مصدومیت مدافع وسط تیم کمک جدی نباشد نقطه دیگر ادامه داد ما دوست داریم همه بازیکنان‌مان کنار هم باشند.

 

خبرنگاران از سرمربی تراکتورسازی درباره واکنش استوکس ستاره ایرلندی به تعویض پرسیدند که لیکنز به آنها اطمینان خاطر داد این یک مسئله انضباطی نبوده و استوکس تنها به خاطر سرمای شدید هوا و با اجازه او به رختکن رفته است. لیکنز گفت: ما این کار را در بازی نساجی هم انجام داده بودیم نقطه استوکس از بازگشت ناراحت بود و با اجازه من به رختکن رفت تا سردش نشود.

 

لیکنز در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سؤال که سایپا مشکلات مالی دارد و با مشکلات مالی که این تیم داشت آنها چند روز تمرین نکردند. آیا این در نحوه بازی امروز آنها تاثیر گذاشته بود یا خیر، گفت:‌من نمی‌توانم قبول کنم این برای من غیرقابل قبول است.  اصلا چنین حسی نداشتم ما بر اساس آنالیزی که کردیم مقابل سایپا بازی کردیم.

 

از لیکنز درباره تعویض دیرهنگام ساسان انصاری هم سئوال شد که او گفت: ساسان انصاری از سرعت خوبی برخوردار بود ولی ما در پاس‌های آخر مشکل داشتیم. ما در بازی برابر سپاهان با توجه به شرایط دو تغییر خواهیم داشت تا بتوانیم به اهدافمان در آن بازی برسیم.

 

او درپایان حرفهایش هم از هواداران تراکتور تشکر کرد و چنین گفت : اول از هواداران خوب به خاطر استقبال پرشوری که داشتند تشکر می‌کنیم. در برخی لحظه‌ها بازیکنان ما با استرس بازی می‌کردند. بهتر است ما بازی را کنترل کنیم و بدون استرس بازی کنیم.

دیدگاه‌ها