کد خبر : 1594204 | 05 اسفند 1397 ساعت 19:15 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

هر فوتبالیست چند خانواده را می چرخاند

رضاوند:آقای دایی گفت خبرهای خوبی درراه است

آرش رضاوند ستاره جوان سایپا در پایان مسابقه با تراکتور به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رضاوند:آقای دایی گفت خبرهای خوبی درراه است

به گزارش ورزش سه از میکسدزون ورزشگاه شهر قدس، رضاوند حرفهایش را از مسابقه امروز آغاز کرد و گفت:بازی خیلی بازی خوبی بود و فکر می‌کنم تراکتور جز یک موقعیت را از روی ضربه ایستگاهی به دست آورد که توانسته باشد موقعیتی روی دروازه ما خلق کند.


او درباره حذف از آسیا چنین گفت :فرق ما و الریان تک موقعیتی بود که توسط ساموئل سارفو به تیر دروازه آنها خورد در دقیقه ۸۶ و برگشت همان توپ  وارد دروازه ما شد در حالی که همه فکر میکردند ما راحت برای آن می‌بازیم . آنها بازیکنانی داشتند که ما را شوکه کرده بودند اما ما جلوی آنها خوب بازی کردیم.


رضاوند درباره مشکلات تیم قبل از سفر به قطر هم گفت: به هر حال این مسائل تاثیرگذار است مثلا ما بعد از بازی او بلافاصله و یک ضرب به فرودگاه رفتیم و شش صبح به تهران رسیدیم یعنی ۱۲ ساعت در راه بودیم .برای  این بازی هم اصلا تمرین نکردیم و چهار جلسه تمرین را از دست دادیم اما دیدید که چقدر خوب بازی کردیم.


رضاوند درباره از دست دادن جلسات تمرینی گفت :بعد از اعتصاب  به ما قول‌هایی دادند اما رسیدگی نشد به  هر صورت شب عید است و بازیکن ها نگرانند و پول لازم دارند. هر فوتبالیستی هم سه چهار خانواده را نان می دهد. این یک تیم جوان خوب است که اگر بازیکنانش کنار هم بازی کنند آینده خوبی دارد و باز هم علی قلی و مهدی ترابی از آن بیرون خواهند آمد.


رضاوند در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا باز هم به اعتصاب ادامه خواهند داد گفت به گفته آقای دایی آمدند و گفتند خبرهای خوبی در راه است البته باید به تمرین برویم و ببینیم چه می‌شود.

دیدگاه‌ها