کد خبر : 1594211 | 05 اسفند 1397 ساعت 19:25 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه: بازیکنان سایپا گفتند، داور کارت زرد داد!

هافبک باتجربه تراکتورسازی معتقد است داور دیدار با سایپا بخاطر فشار بازیکنان حریف به او کارت زرد نشان داده است.

دژاگه: بازیکنان سایپا گفتند، داور کارت زرد داد!

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه پس از دیدار سایپا و تراکتورسازی اظهار کرد: خطای من کارت زرد نداشت و داور هم نمی‌خواست اخطار دهد، اما آنقدر بازیکنان سایپا گفتند کارت زرد بدهد که این کار را کرد؛ فکر نمی‌کنم حرکتم کارت زرد داشت؛ در بازی هم به آن صورت خطایی انجام ندادم و در اولین خطا، کارت گرفتم؛ نباید به آدم مستقیم کارت زرد دهد ولی این اتفاق افتاد و از بازی بعد محروم شدم.

 

او ادامه داد: فکر می‌کنم در دو بازی با نساجی و سایپا، نمایش بدی نداشتیم ولی امروز زمین افتضاح بود؛ از زمانی که به ایران آمدم، این یکی از بدترین زمین‌ها بود؛ سخت می‌شد در این زمین فوتبال بازی کرد؛ ما تیمی هستیم که دوست داریم فوتبال بازی کنیم؛ یک امتیاز از اینجا بردیم ولی به دنبال پیروزی بودیم چون اهمیت زیادی برای ما داشت، اما بازی در این زمین خیلی سخت بود.

 

دژاگه درخصوص عدم تمرین بازیکنان سایپا و مشکلات مالی در فوتبال ایران که منجر به اعتصاب تمرینات می‌شود، گفت: تیمم تراکتور است، اما مطمئن هستم بازیکنان سایپا که اعتصاب کردند، مشکل خاصی دارند ولی نمی خواهم دخالت کنم.

 

او اضافه کرد: این مسائل فقط در لیگ ایران نیست؛ در لیگ‌های دیگر هم این اتفاقات افتاده و ان‌شاالله در این مسائل پیشرفت کنیم و این اتفاقات نیافتد.

دیدگاه‌ها