کد خبر : 1594683 | 07 اسفند 1397 ساعت 17:28 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

اول زمین خوب و بعد پوشش و پخش مستقیم

حسینی: مقابل ارتکاب تخلفات لیگ یک بایستید

سرمربی گل ریحان در خصوص نتایج لیگ یک که در روز گذشته به نفع این تیم به اتمام رسید اظهار کرد ما تا وقتی خودمان نتیجه نگیریم این اتفاقات فایده ندارد.

حسینی: مقابل ارتکاب تخلفات لیگ یک بایستید

به گزارش "ورزش سه "، هفته بیست و پنجم لیگ یک درحالی ادامه پیدا کرد که تیم های صدرنشین نتوانستند از سد حریفان خودشان بگذرند و دراین بین تمام نتایج به نفع تیم گل ریحان تمام شد که دراین هفته با قرعه استراحت روبرو شده بود.مجتبی حسینی می گوید:« خوشبختانه نتایج، نتایجی بود که علی الظاهر به نفع ما است اما این نشان دهنده چیزخاصی نیست و ما باید خودمان برویم در زمین و شایستگیمان را اثبات کنیم و نیازمبرم داریم که نتایج خوبی بگیریم ،امادر مجموع از اینکه نتایج به نفع ما تمام شد خوشحالیم.


وی درباره بازی تدارکاتی که دربرابر استقلال دیروز انجام داده اند گفت:« نظر چندان خاصی نسبت به این بازی ندارم . بالاخره آنها به دنبال بازی کردن بازیکنانی بودند که در بازی با ذوب آهن فرصت حضور نیافتند و ما هم به دنبال این بودیم که با توجه به استراحتی که در این هفته داشتیم  بازیکنانمان را در شرایط مسابقه قرار دهیم ؛ در کل چیز خاصی نبود. 


وی درباره این که در این بازی از نفرات اصلی یا ذخیره استفاده کرده است گفت:« در این دیدار به صورت میکس از بازیکنان اصلی و نفرات نیمکت نشین استفاده کردیم.» 


با توجه به اینکه هر چقدر به هفته های پایانی لیگ یک نزدیک می شویم قضاوت های این بازیها به مراتب سخت تر خواهد شد .


مجتبی حسینی در همین خصوص گفت:« واقعیت قضیه این است که من فکر می کنم همه داوران ما از شرافت کافی برخوردار هستند و الحق داوران خوبی داریم . فقط یک مقدار بحث تجربه است که کمیته محترم داوران و ریاست محترم  یک مقدار توجه و نظارت بیشتری داشته  باشند . خصوصا در بازی هایی که میزان تعیین  کنندگی بیشتری را دارد از داوران با تجربه تر و به قول معروف از داورانی که شرایط سختی را دیدند استفاده کنند اما در مجموع داوران ما همگی از کیفیت بالایی برخوردارند و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم»

 

1196568


 تیم های مجتبی حسینی معمولا فوتبال را روی زمین دنبال می کنند و این درحالی است که زمین های بد لیگ یک برای انجام فوتبال روی زمین مناسب نیستند. وی در همین رابطه افزود:«  به نکته خوبی اشاره کردید. شما وقتی یک فوتبال خوب می خواهید باید ابزار آن را هم در خدمت داشته باشید. من فکر می کنم  در ده هفته ای که مسئولیت تیم را قبول کردم  خداروشکر فوتبالی را که مد نظرم بوده است را تا حد زیادی ارائه دادم اما چیزی که هست این زمین ها نمی گذارد . شما ببینید در لیگ یک انواع و اقسام زمین های بد را می بینید .  زمینهای بسیار بد مصنوعی، مثلا ما رفتیم شیراز که با یک سری نامه نگاری بازی ما را از ورزشگاه پارس به یک ورزشگاه دیگری منتقل کردند که واقعا نباید در آن جا بازی برگزار شود. یا بر فرض مثال زمینهای طبیعی که می بینید ورزشگاه به شکل بسیار نوساز و شیک است اما وقتی نگاهمان به وضعیت چمن می افتد متوجه می شویم که زمین وحشتناک است . به نظرم واقعا بایستی به زمین ها توجه بیشتری شود  که فوتبال خوب نیاز به زمین خوب دارد.  خیلی می گویند  که در لیگ یک لازم نیست فوتبال خوبی بازی کنید  اما به نظر من درهمین لیگ یک هم می توانی فوتبال خوبی بازی کنید و ارائه دهید که نیاز به تمرینات خوب دارد که خدا رو شکر الان بچه های ما در شرایطی قرار دارند که می توانند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند اما باید زمین خوب باشد و وقتی زمین کیفیت لازم را نداشته باشد مجبورید بازی را از روی هوا دنبال کنید.»


وی در باره عدم پوشش بازی های لیگ یک هم اظهار داشت:« واقعیت این است که بازی ها اگر پخش مرتبی داشته باشد از مراکز استان ها و یا از شبکه ها دیگر پخش شود بیشتر دیده می  شود .  به  هرحال شما با پوشش این  بازیها می توانید  علاوه بر کیفیت تیم ها ، وضعیت زمین ها و نحوه عملکرد داوران را ببینید و رشد کنید . مثلا از وقتی که برنامه لیگ یک پخش شد در کم کردن خیلی از مسائل حاشیه ای تاثیر گذاشت و به این ترتیب نظارت بیشتری هم اعمال خواهد شد.  متاسفانه  بعضی از تیم ها با  حواشی که به وجود می آورند می توانند روی داور و تیم حریف فشار مضاعف میِ آورند و وقتی شما این بازی های را پخش کنید همه این ها دیده می شود و به این ترتیب  تیم های نظارتی می تواند جلوی ارتکاب تخلفات را بگیرند و همه این ها با پخش بازی ها میسر می شود.»


وی درباره وضعیت این روزهای ذوب آهن هم گفت: « من خودم در حال حاضر مربی تیم دیگری هستم و به هیچ وجه حرفه ای نیست که بخواهم درباره تیم دیگری صحبت کنم .»

دیدگاه‌ها