کد خبر : 1594684 | 07 اسفند 1397 ساعت 18:01 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

فروش 10 هزار پیراهن وو لی؛ بی سابقه در اسپانیول!

با پیوستن وو لی به اسپانیول، حالا تب این ستاره چینی در میان هواداران باشگاه کاتالان شیوع پیدا کرده است.

فروش 10 هزار پیراهن وو لی؛ بی سابقه در اسپانیول!

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقال وو لی، ستاره چینی به باشگاه اسپانیول، پیراهن اول و دوم و حتی پیراهن های تمرینی این باشگاه کاتالان تبدیل به یکی از پرفروش ترین پیراهن ها در کشور چین شده است. طبق گزارش خبرگزاری شین هووا، وو لی که ماه گذشته به اسپانیول پیوست، نگاه ها به این باشگاه در چین را تغییر داده و در همین مدت اندک بیش از 10 هزار پیراهن او به فروش رفته است. 

حالا بسیاری در کشور چین به دنبال خرید پیراهن اسپانیول هستند؛ پیراهن هایی که پشت آنها نام وو لی حک شده است.

 

 

1380311

 

 

نمایش های وو لی با پیراهن اسپانیول نیز تحسین ها را برای او به همراه داشته است. او خیلی زود وارد قلب هواداران تیم اسپانیایی شده و به خصوص در کشور چین حالا تعداد بیشتری نتایج اسپانیول را تعقیب می کنند. بازی های اسپانیول حالا بیش از 40 میلیون بیننده را در چین دارد که چندین برابر رقم بینندگان بازی های اسپانیول در کشور اسپانیاست. امری که سود مالی فراوانی را نصیب مالکان اسپانیول کرده است.

 

جالب اینکه علاوه بر پیراهن، بیش از 2 هزار ست ورزشی اسپانیول نیز در چین به فروش رفته است. پیراهن، گرمکن و کاپشن و.... که باعث شگفتی اسپانسرهای اسپانیول شده است.

 

 

1385562

 

 

در اسپانیا و شهر بارسلون، پیراهن وو لی، گران قیمت ترین پیراهن اسپانیول است. اگر در کشور چین هر پیراهن اسپانیول 499 یوآن است، در اسپانیا پیراهن های اول اسپانیول که نام وو لی پشت شان حک شده، 84.95 یورو معادل 645 یوآن قیمت دارد. قیمت پیراهن دوم باشگاه نیز 50.97 یورو معادل 387 یوان قیمت دارد.

همچنین پیراهن ویژه اسپانیول با حروف چینی نیز 89.95 یورو قیمت گذاری شده است؛ معادل 683 یوان.

 

پیش از انتقال وو لی، پیراهن بورخا ابگلسیاس و مارک روکا، پرفروش ترین و گران ترین پیراهن ها در میان هواداران اسپانیول بودند اما حالا اوضاع به سود ستاره چینی تغییر کرده است.

 

 

1385564

 

دیدگاه‌ها