کد خبر : 1594932 | 08 اسفند 1397 ساعت 19:23 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت ویژه هازارد از سرمربی مستاصل چلسی

ادن هازارد، ستاره 27 ساله چلسی مدعی شد بازیکنان این تیم برای مائوریتسیو ساری بازی می کنند.

حمایت ویژه هازارد از سرمربی مستاصل چلسی

به گزارش "ورزش سه"، ممکن است در صورت شکست چلسی در دربی امشب برابر تاتنهام، مائوریتسیو ساری از این تیم اخراج شود اما هازارد به حمایت از سرمربی ایتالیایی تیمش پرداخت.

 

هازارد گفت: "همه ما کنار هم هستیم و از سرمربی حمایت می کنیم. من قبول دارم که این ماه کمی دشوار بود، اما ما باید با هم باشیم زیرا در این صورت ممکن است در پایان فصل به موفقیت برسیم.

 

1379886

 

در حال حاضر کمی فشار روی ماست زیرا طرفداران می خواهند که ما در بین چهار تیم بالای جدول باشیم، اما ما چلسی هستیم و می توانیم با این فشار مواجه شویم. ما قصد داریم در بازی های پیش رو برنده شویم.

 

بازی مقابل تاتنهام دشوار است اما ما این فرصت را داریم که فاصله را با این تیم در جدول کاهش دهیم. پتانیسیل قرار گرفتن در بین چهار تیم اول را داریم اما فکر ما باید معطوف به کسب پیروزی در بازی بعدی باشد نه جدول.

 

ما برای مائوریسیو ساری، باشگاه و هواداران بازی می کنیم. ساری بازیکنان را به زمین می فرستد و پس از آن دیگر بازیکنان باید مسئولیت های خود را انجام دهند. یکشنبه ما برابر سیتی بازی فوق العاده ای را انجام دادیم، ما باید به آن بازی نگاه کرده و سعی کنیم همان نمایش را تکرار کنیم تا ساری خوشحال شود."

دیدگاه‌ها